Trees heel fijn dat alles goed is gegaan. Veel sterkte met het herstel!

Trees fijn dat het zo goed is gegaan! Het is hem en jullie allemaal gegund.

Trees wauw wat super fijn!!!
Ik ben blij voor beide mannen.
Wat bijzonder dat het zo veel gedaan heeft zeg! Klinkt alsof hij een heel nieuw onderstel heeft gekregen. 🥳

Trees super fijn dat het zo goed is gegaan, met beide operaties! 🤩

Toch6 nee hij had dus helemaal geen gevoel meer in beide voeten, maar dat had hij zelf helemaal niet door. Ik weet nog dat de neuroloog in zijn voeten zat te prikken en mijn man aan hem vroeg of hij al begonnen was 🫣. Op een of andere manier was bij hem het kwartje toch niet gevallen. Hij dacht dus ook echt dat hij alleen klachten had in zijn rechterbeen, maar dat klopte ook niet met de mri beelden, omdat beide kanten daarop dicht zaten. Hij is de afgelopen 15 jaar er denk ik zo gewend aan geraakt en hij vergeleek zijn rechterbeen met zijn linkerbeen. Dat was dus helemaal geen goed vergelijkingsmateriaal. Hij had gisteren voor het eerst koude voeten, maar het was gewoon de eerste keer dat hij het kon voelen. Alles tintelt nu ook, omdat het gevoel is terug gekomen. Lijkt mij echt een hele rare gewaarwording.

Hij huilt bijna nooit, maar hij was echt zo emotioneel. Ik toen natuurlijk ook. Vervolgens gaf ik hem een knuffel en pakte hem daarbij per ongeluk vast op de twee wonden. Goed dat was dus het einde van het emotionele moment 🤣.

Trees geen koude voeten voelen lijkt me heerlijk #teamijspoot

Trees dit huis heeft vloerverwarming, dacht lekker, geen koude voeten in de winter. Nou vergeet t, t is kwaliteit vsn 20 jaar terug 😝 verklaard ook wel waarom er ook overal radiatoren hangen.

• [verwijderd]

Trees Fijn dat alles goed is gegaan!
      Heel bizar dat hij zolang met zoveel pijn en gevoelloosheid heeft gelopen! Dat je daar aan gewend kan raken joh.. ja blijkbaar dus maar jeetje. Had hij echt geen idee? Of had hij ergens ook zoiets van; het is wat het is, of iets?

Hopelijk kunnen jullie snel naar huis 🙂

• Trees hebben hierop gereageerd.
      • Trees vindt dit leuk

Trees jeetje wat heftig joh, maar wat enorm mega giga fijn dat het zo goed gaat ❤️❤️❤️❤️❤️

Trees wat ontzettend fijn om te lezen!

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan @Trees 🍀

• Bijgewerkt

@Trees Wat fijn te lezen dat alles goed gegaan is. Nu op naar een voorspoedig herstel 🍀💪

[verwijderd] Had hij echt geen idee? Of had hij ergens ook zoiets van; het is wat het is, of iets?

Ik denk een stuk gewenning icm persoonlijkheid. Hij is heel accepterend in alles (echt om jaloers op te zijn). Ik merk zelf dat hoe meer ik bezig ben met de pijn in mijn been, hoe meer pijn ik heb. Hij is er niet mee bezig en ervaart daardoor minder pijn? Wel ‘grappig’ want na het gesprek met de neuroloog, die aangaf dat het volgens de mri heel erg was, kreeg hij ook meer pijn. De laatste maanden had hij hierdoor veel meer last, terwijl het niet erger was geworden. Eigenlijk wel interessant hoe dit psychisch werkt.

We zijn nu lekker thuis en het gaat hartstikke goed. Ik word wel een tikkeltje knetter van hem. Hij is normaal altijd bezig, zit weinig stil en is vaak op pad. Hij verveelt zich nu en wil van alles doen wat niet mag. Ik ben dus echt een waardeloze verpleegkundige en hij is echt een waardeloze patiënt. Echt een top combi 🤓

7 dagen later

Dochter van 14 is nu met een vriend van haar in de ziggo dome. Ze zitten samen, maar vader is wel binnen, en zit ergens anders.

Ik vind het erg spannend en tel de uren af dat ze weer thuis is vanavond. Zij zelf? Kan niet wachten en heeft lang uitgekeken naar deze dag.

Edit: ze is weer thuis, met een bankzitters shirt en vond t geweldig en kon dit makkelijk zonder ons… 😃 loslaten is lastig 😅

24 dagen later

Ik zit te wachten voor mijn eerste bloeddonatie. Nouja de eerste keer checken ze je bloed eerste helemaal.

Mamabeertje succes en super goed dat je dit doet!

Geven ze eigenlijk nog steeds roze koeken na afloop?

Trees
            Er stond een mandje met allerlei soorten koeken, maar ook roze koeken 😃

• Trees hebben hierop gereageerd.
            • Trees vindt dit leuk