Toch6 nee hij had dus helemaal geen gevoel meer in beide voeten, maar dat had hij zelf helemaal niet door. Ik weet nog dat de neuroloog in zijn voeten zat te prikken en mijn man aan hem vroeg of hij al begonnen was 🫣. Op een of andere manier was bij hem het kwartje toch niet gevallen. Hij dacht dus ook echt dat hij alleen klachten had in zijn rechterbeen, maar dat klopte ook niet met de mri beelden, omdat beide kanten daarop dicht zaten. Hij is de afgelopen 15 jaar er denk ik zo gewend aan geraakt en hij vergeleek zijn rechterbeen met zijn linkerbeen. Dat was dus helemaal geen goed vergelijkingsmateriaal. Hij had gisteren voor het eerst koude voeten, maar het was gewoon de eerste keer dat hij het kon voelen. Alles tintelt nu ook, omdat het gevoel is terug gekomen. Lijkt mij echt een hele rare gewaarwording.
Hij huilt bijna nooit, maar hij was echt zo emotioneel. Ik toen natuurlijk ook. Vervolgens gaf ik hem een knuffel en pakte hem daarbij per ongeluk vast op de twee wonden. Goed dat was dus het einde van het emotionele moment 🤣.