Trees En dat er in de rechtspraak ook verwezen wordt naar de bijbel?!
Daar vind ik inderdaad ook heel veel van ja 🤐
Ik ben geen voorstander van religie, maar ik kan er niet bij dat Jezus dit gewild zou hebben..
Ik las een tijd terug iets over een soort klik-systeem, dat er plaatsen waren waar vrouwen verraden werden als ze een miskraam hadden gehad? Ik weet even niet meer in hoeverre het (al) wordt uitgevoerd, maar de insteek was dat omdat er niet te bewijzen valt dat het geen bewust opgewekte miskraam was de vrouw dus automatisch moordverdachte zou worden. Het ging in ieder geval over dat er om die reden steeds meer vrouwen voor kozen om bewust kinderloos te blijven. (Wellicht uit angst dat het zo ver zou gaan hoor, ik zeg al, ik weet niet in hoeverre het uitgevoerd wordt, ik las het op reddit 😂)
Maar Ivf heeft geen slagingskans van 100%, is een mislukte poging dan ook automatisch moord?
Maar ook los van ivf, het zijn de meest kwetsbare vrouwen die er de dupe van zijn. Degenen die niet de financiële middelen hebben om af te reizen naar een andere staat voor hulp. Maar zodra die kinderen geboren worden, in een situatie die alles behalve wenselijk is voor een kind, is er geen pro-lifer meer te vinden die wil helpen en diezelfde overheid helpt ze ook niet meer hoor.. want ze hadden maar niet zwanger moeten worden.
Hypocriet volk.
Edit:
iMoeder Of dat vrouwen problemen krijgen omdat hun miskraam dan ‘verwijtbaar’ wordt verklaard.
Dit dus.. afschuwelijk gewoon..