Liekje81 Honkeytonk denk dat het wel zou kunnen. Maar we doen het eigenlijk nooit. Dat komt evt pas in het ziekenhuis als ze ingestuurd worden.
Honkeytonk Hopsatee ah dat klinkt wel veel heftiger dan N. Die hoest momenteel vooral s nachts. Wel zo een diepe hoest, maar overdag nauwelijks, ook geen koorts. En snotogen. En M met zoveel RS om zich heen, is die kans natuurlijk verreweg het grootste!
Hopsatee Honkeytonk Ja dokter zei dat hij dus een aantal kinderen al had doorgestuurd (wel meerdere dokters in ons dorp hoor) en dat het ineens explodeert nu in onze regio. En de opvang begon dus vorige week al met signaleren dat er iets heerste maar toen wisten ze nog niet wat en nu ineens een domino deze week en heel veel Ziek. Was blijkbaar eerst zuid west NL vooral. Toch jammer dat midden nu ook mee doet. Hij slaapt nu in elk geval lekker dus hoop dat hij snel blijvend opknapt. Ik vond dat ijlen van het weekend heel naar had een kind van mij nog nooit gedaan maar was echt de hele nacht super raar…gelukkig doet ie dat niet meer! Jullie ook beterschap!
Blue Hopsatee niet alleen zuigelingen toch? Ik ken 2 dreumesen (1 en 1,5 jaar oud) die in het ziekenhuis hebben gelegen ivm benauwdheid door het RS virus...
Honkeytonk Hopsatee ja logisch.. en te verwachten.. maar niet echt opbeurend 😅🙈. Wel heel goed voor alle onderzoek naar verspreiding van virussen dit! (Probeer het maar positief te bekijken).
Honkeytonk Hopsatee ja precies mijn gedachte 😅. En 2 oudere kinderen op school/opvang. Maar goed. Hopelijk gaat het meevallen/ is het te overzien.
Hopsatee Honkeytonk Ja precies. Ik had ook twee zomerkinderen tot nu toe. Al was de jongste wel al in week 2 verkouden 😬 En ik ga ook geen borstvoeding geven dus daar geef ik ook niets van mee helaas..
June Eindelijk!! 18 verdachten moeten voor de rechter komen vanwege omgekomen Belgische student - https://nos.nl/l/2392711
Honkeytonk June eindelijk! @Vulpen ja nu die groep nog. De eerste is al wel opgepakt voor 2 andere mishandelingen die zelfde avond.
Vulpen Goed zo. Nu nog die mensen die op Mallorca iemand vermoord hebben, wat consequent 'fatale mishandeling' genoemd wordt 🤔
Hooyo-shimbir http://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/Perseiden_2021.html Gaan er nog meer mensen kijken vannacht?
Ansji Hooyo-shimbir Ik heb ze gezien!! Ik was op vakantie middenin het bos en had dus geen omgevingslicht. Heb daar op een stoel in ligstand de hemel in liggen staren. Het was prachtig, ik heb ze 3 dagen op een rij kunnen zien. Moest wel heel af en toe naar binnen vanwege wat luidruchtige, knorrende bezoekers…😆
Miek89 https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5247791/nabestaanden-bloedsporen-ruimen-traumatische-ervaring Dit is toch echt niet normaal?! 😳 Ik heb dit nooit geweten. Hoop echt dat ze daar heel snel verandering in brengen.
Softbasegaming Miek89 😱. Maar bloed kan je niet met een beetje water en alles reiniger schoon krijgen wat bizar dat dit niet geregeld is zeg. Heb overigens wel eens een programma gezien van de frisse kater. Best interessant!
Miek89 Kipsate precies, die hebben al er trauma van wat er is gebeurd en dan nog eentje extra erbij. Kan daar echt niet bij met m'n hoofd. Softbasegaming nou inderdaad, dat heb je echt niet zomaar schoon