• [verwijderd]

Lumihiutale ha als je dichterbij zou hebben gewoond had ik dat meteen gedaan!

• [verwijderd]

Soms zou ik willen vragen "Wie wil er naar mij luisteren in mijn wirwar aan verhalen en hoe het nu echt met mij gaat." en toch doe ik het niet.

Open wil ik het niet delen ivm privacy en herkenbaarheid, prive doe ik het vast niet want dan rakel ik vast veel meer op dan ik zou willen. Hopelijk kan de klinisch psycholoog mij half oktober doorverwijzen naar iemand (dichterbij) die mij kan begeleiden, ondersteunen of wat dan ook.

Ik heb hulp nodig (met mijzelf gerelateerde zaken) en niet alleen om weer overzicht te krijgen want dat heb ik wel.

Mijn klacht is dat ik gigagantische baal van mijzelf en hier niet uit lijk te komen.

Boormachineaccu is leeg, nu moet ik wachten 😭 en aangezien dat klusje er al bijna 4 jaar ligt snappen jullie wel dat het NU moet 😜

[verwijderd] Ik wil je even een dikke knuffel geven en mocht je toch je verhaal kwijt willen dan mag je me altijd een pb sturen 😘

Flink doorgelekt op het werk, voelde me zo vies. Dus net naar huis gereden en nu nog een uurtje werken en dan ook een uurtje verlof opnemen. Wat een kutzooi weer.

Ik heb een zeer pijnlijke koortslip...en ook ziets op mn tong...en eigenlijk doet mijn hele wang/kaak pijn. Shitzooi
    Hopelijk geen serieuze ontsteking of infectie πŸ™

• [verwijderd]

Een kind die ziek is maar stuitert door de komende verjaardag en alles wat er bij hoort is geen goede combi...

Ik had een cadeautje besteld voor mijn nichtje, ze is morgen jarig. Vandaag het pakketje gemist en morgen komen ze weer langs 🀦. Ik kan alleen niet wachten tot de post komt morgen, en nu moet ik morgen ochtend alsnog naar de winkel. 😣

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Torretjeee is het van postnl? Dan kan je het meestal voor 22.00 uur wijzigen dat je het bij een postnl punt kan afhalen de volgende dag

Miek89 ik zie het nu net. Heel snel een account aangemaakt om het nog voor 22.00 uur te regelen. Zegt de site dat het niet kan πŸ˜’

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Beide kuiten doen pijn. Hoe ik dat voor elkaar gekregen heb..😯