[verwijderd] nee het is meer dat wanneer de alimentatie te laat is (zoals vandaag) ik hem een mailtje stuur waar het blijft. Hij reageert dan dat het is overgemaakt, wat niet het geval is, en dat duurt een dag of 4 a 5. Hij zegt dat het er op moet staan, ik zeg dat dat niet het geval is.
Vervolgens 'neemt hij contact op met de bank' en volgt er een zielig verhaal dat zijn rekening geblokkeerd is omdat hij geskimd is en duurt het 2 weken voordat zijn pas wordt vrijgegeven. Ondertussen wordt er dagelijks gezegd dat de bank hem belooft dat het diezelfde dag wordt opgelost en hij anders het geld leent van een vriend en ik het uiterlijk de volgende dag zal hebben.
Op dat punt zijn mijn rekeningen al te laat, moet ik geld lenen om boodschappen te doen en ik ben me er volledig van bewust dat ik glashard word voorgelogen. Zijn verhalen over de bank komen niet overheen met het protocol en op een bepaald punt stuur ik hem inderdaad een mail dat wanneer hij al 4 keer dit jaar geblokkeerd is door de bank zonder opgaaf van reden het onderhand eens tijd wordt om een andere bank te zoeken.
Misschien dat het geen zin heeft om te reageren, maar ik ga ook niet als een mak schaap zitten knikken en hem ermee weg laten komen.