[verwijderd]
Klote voor je meid!
Ik ben bekend met het verplicht moeten dealen met iemand die je zo haat. Is niet vergelijkbaar met jou, maar wat ik in jouw post teruglees is het niet kunnen loslaten en erboven kunnen staan ook een issue.. Maar wel één waar je zelf mee aan de slag kan. (Correct me if I am wrong.)
Ik heb dat ook nooit goed gekund, met tot gevolg ook psychische issues.
Mijn advocaat zei altijd tegen mij: zie elk contact als een noodzakelijk kwaad. Probeer het zonder emotie, dus zakelijk te houden. Op deze manier is het ook makkelijker om het weer los te laten.
Misschien ga ik mijn boekje te buiten, omdat ik je situatie totaal niet ken. Maar 1 middag samen moeten besteden vanwege de kids lijkt me erg kut. Maar het is 1 middag per maand, waarin je iig de mogelijkheid hebt om je kinderen te beschermen!
Ik denk dat het voor jou echt prioriteit is om zo snel mogelijk een buffer op te bouwen die de alimentatie kan opvangen. Niet alleen vanwege het verlies van inkomen, maar vooral omdat het jou een hoop irritatie en stress gaat schelen. Ook het over een weer mailen.. Doe het gewoon niet.
Dit kost je bewust en onbewust zoveel energie, dat is zo ontzettend zonde van je tijd! Hij blijft je zo in de tang houden.
Nogmaals, ik wil jouw probleem echt niet bagatelliseren. Ik wilde alleen dat ik zelf eerder naar dit advies had geluisterd.
😘