Pietje1987 Wij zijn op een vakantiepark en we hebben die krengen vandaag gespot 😬 spontaan overal jeuk!!
[verwijderd] [verwijderd] ik heb gisterenavond mijn slipper kapot geslagen terwijl ik op jacht was. Mug leeft nog 🙄
Deliana Buurmeisje van 11 denkt dat ze mooi kan zingen. Jammer dat ze dat niet doet met haar raam dicht; vast beter voor de akoestiek 😬
[verwijderd] En weer wakker.. 02:45 en ik lig met opengekrabt, nog jeukend lijf, zojuist koud gedouched en ingesmeerd in bed. Ik word hier gek van!!
Kyra73 @[verwijderd] sorry, maar 😂😂😂 @iMoeder oh bah bah bah @[verwijderd] sterkte, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen Mijn klaagbericht: al weken wordt ik na 4/5 uurtjes slapen wakker. Ben er helemaal klaar mee, want overdag ben ik zo gaar als boter.
[verwijderd] Tantetil We lopen nu in Beekse Bergen en zouden eigenlijk morgen naar huis gaan, maar waarschijnlijk gooien we eind vd middag alles in de auto en rijden we straks al naar huis.
Kyra73 Tantetil als ik om 22.00 uur na bed ga ben ik rond 2/3 uur 's nachts wakker en als ik om 12 uur ga dan ben ik rond 5 uur weer wakker. Het maakt dus niet uit hoe laat ik ga slapen.
Femkes Hoe lang kun je in *****naam bezig zijn met een hogedrukreiniger. Is het heerlijk tuinweer zijn ze twee deuren verder al ruim 3 uur aan het reinigen!
Rietjesbeker Ik heb een zakdoekje in mijn zwarte korte broek over het hoofd gezien toen ik 'm in de was deed.... 😩😩😩😩😩
[verwijderd] Mijn moeder is aan het diëten, met Power Slim. Eet veel van de producten en vindt alles ongezond. Geen probleem. Maar ze zit mijn zoon ondertussen wel friet en allerlei andere zooi tussendoor te geven. 🤔