• [verwijderd]

Pimpelmeesje ik heb ook wel hoop dat hij gaat praten, maar ik denk dat het een moeilijke weg gaat worden voor hem. Maar ik denk dat zodra hij kan praten dat hij niet meer zal stoppen (het zij in het luchtledige zoals hij nu brabbelt en zingt. Ik denk dat de gesprekken met mensen kort niet ellenlang zullen worden. Hoewel, you never know πŸ™‚ )

• [verwijderd]

Sneeuwvlok ik wel 😬. Ik word niet blij van alles onder de 15 graden. Al hoewel ik wel medelijden heb met mijn hond. We gaan volgende week op wandelvakantie en ze kan slecht tegen warmte. Voor haar mag het van mij wel wat minder.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Liekje81 gewoon stoppen. Cold turkey. Ik ben ook verslaafd geweest en nu bijna twee jaar niet meer en dat is Zo Fijn! Echt de moeite waard. Gewoon jezelf vertellen dat je door je mond moet ademen en na een paar dagen is het al veel beter. Sterkte!

We gaan morgen een weekend weg en mijn dochter is ineens haar bikini kwijt! Pfffff dus eerst maar langs de Hema en de zeeman

[verwijderd] Ik heb nu ook niks meer in huis, dat scheelt al! Eerste dagen even doorbijten. Komt goed! 😊

Ik ben bezig met mijn scriptie en ik heb heel veel vragen en voorstellen maar op dit tijdstip werk gerelativeerde vragen stellen is not done dus ik kan nu niet lekker verderπŸ™

@[verwijderd] Niet aan jezelf twijfelen hoor!! Ik leef met je mee...

Godzijdank moet ik volgende week alleen op woensdag en het weekend werken. Ik zet het badje op, haal BBQ vlees en wijn......
    mijn klacht; ik ben moeπŸ˜‚

Luuz Ging ik maar werken, dan zat ik lekker in de airco...

Robije dat is echt stom, heb ik ook een keer gedaan, maar toen was ik zwanger en zo chaotisch πŸ˜‚

• [verwijderd]

Ik ben zoooooo blij dat ik volgende week tijdens mijn Nederlandse vakantie geen zeikregenweer heb. Maar dit is ook wel wat overdreven.

@[verwijderd] Ik heb juist het idee dat je een fantastische moeder bent. Ik begrijo dat het zeer doet, dat dan weer wel. 😘

@[verwijderd] ik vind je ook een fantastische moeder!

@[verwijderd] dikke knuffel!

Ik ben moe, maar weet niet waarom, en Mn stem is weg en Mn keel doet pijn met slikken 😩.

Jongste ziek;

Dinsdag nacht, lang wakker, op de bank maar verder geslapen

Woensdagavond, wakker, 2 uur geduurd voordat die rustig was en verder sliep

Donderdagnacht, lang wakker, maar weer op de bank geslapen

Ik zeg tegen man: Deze nacht sta jij op..helemaal prima

Slaapt het kind nu nog πŸ™„πŸ€¨

(Oh deze moet bij t topic waar heb jij je over verbaasd)