[verwijderd] ach meissie toch dat lijkt me ook vreselijk moeilijk! Juist omdat je zoveel van hem houd doet t zoveel pijn. Dikke knuffel voor jou!
๐Ongegeneerd klagen
[verwijderd] dikke knuffel
[verwijderd] hele dikke knuffel voor jou!! Uit alles wat je schrijft over Robbie, straalt de liefde!! Je doet het super
[verwijderd] ik kreeg echt tranen in mijn ogen. Wat lijkt me dit zwaar. Dikke knuffel voor jou <3
[verwijderd] echt, het ligt niet aan wat jij doet. Ik snap heel goed dat het soms moeilijk is.
[verwijderd] dit lijkt mij echt heel erg moeilijk...dikke knuffel
[verwijderd] Wat moeilijk voor je Je klinkt in al je berichten als een super lieve moeder die zo haar best doet.
Je doet het echt super!
@[verwijderd] en toch ken ik ook een heel leuk kletsgraag kindje dat vroeger heeel lang een beetje zo is geweest.. Taalachterstand heeft lang geduurd voordat ie het had ingehaald maar toen hij eenmaal begon met praten gingen andere dingen ook ineens snel.
Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van je kindje kijken maar wilde even meegeven dat het kan
[verwijderd]
Honkeytonk we zitten nu in de fase van het kastje naar de muur en weer terug.
Instantie 1: oh wij doen alleen onderzoek naar autisme, niet echt de diagnose en volgen. Bel deze instantie.
Instantie 2: oh nee, wij doen alleen de motoriek bij kindjes die al gediagnosticeerd zijn. Bel deze instantie.
Instantie 3: O nee, wij doen alleen kinderen vanaf 6. Bel deze instantie.
Instantie 4: wij zijn instantie 1, u heeft ons al gebeld maar misschien kunt u bij een andere afdeling van ons terecht (huh?) ik bel u volgende week terug.
Ik kan er op zich wel met mensen over praten, maar vooral over dat we autisme vermoeden. Nu ze dat weten is het praten een beetje voorbij. Want tja.. Waar heb je het dan over? De woorden "komt vanzelf" en "komt goed" kan ik ook niet meer horen tbh
[verwijderd]
Pimpelmeesje ik heb ook wel hoop dat hij gaat praten, maar ik denk dat het een moeilijke weg gaat worden voor hem. Maar ik denk dat zodra hij kan praten dat hij niet meer zal stoppen (het zij in het luchtledige zoals hij nu brabbelt en zingt. Ik denk dat de gesprekken met mensen kort niet ellenlang zullen worden. Hoewel, you never know )
Ik klaag niet snel over het weer maar hier word ik echt niet blij van.
[verwijderd]
Sneeuwvlok ik wel . Ik word niet blij van alles onder de 15 graden. Al hoewel ik wel medelijden heb met mijn hond. We gaan volgende week op wandelvakantie en ze kan slecht tegen warmte. Voor haar mag het van mij wel wat minder.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Liekje81 gewoon stoppen. Cold turkey. Ik ben ook verslaafd geweest en nu bijna twee jaar niet meer en dat is Zo Fijn! Echt de moeite waard. Gewoon jezelf vertellen dat je door je mond moet ademen en na een paar dagen is het al veel beter. Sterkte!
- Bijgewerkt
We gaan morgen een weekend weg en mijn dochter is ineens haar bikini kwijt! Pfffff dus eerst maar langs de Hema en de zeeman
[verwijderd] Ik heb nu ook niks meer in huis, dat scheelt al! Eerste dagen even doorbijten. Komt goed!
Ik ben bezig met mijn scriptie en ik heb heel veel vragen en voorstellen maar op dit tijdstip werk gerelativeerde vragen stellen is not done dus ik kan nu niet lekker verder
@[verwijderd] Niet aan jezelf twijfelen hoor!! Ik leef met je mee...
Sneeuwvlok 37 graden?!
Ik wil snacken!
Godzijdank moet ik volgende week alleen op woensdag en het weekend werken. Ik zet het badje op, haal BBQ vlees en wijn......
mijn klacht; ik ben moe