@[verwijderd] fijn dat je schoon bent. Het vloeien en de hormonen kunnen best nog tijdje duren helaas.
[verwijderd] hoop dat je toch gewoon geslaagd bent!
@[verwijderd] wat vervelend! Hopelijk voel je je snel beter!
@[verwijderd] fijn dat je schoon bent. Het vloeien en de hormonen kunnen best nog tijdje duren helaas.
[verwijderd] hoop dat je toch gewoon geslaagd bent!
@[verwijderd] wat vervelend! Hopelijk voel je je snel beter!
[verwijderd] pas hier ook een kopstoot gehad, deed zeer joh.
Een fotograaf vroeg of ze van mijn zoon fotoβs mocht maken, ik liep er gisteren al met een hele grote boog omheen, maar nu werd ik aangesproken. Ik had er totaal geen zin in, maar ik zei toch ja. En oh wat had ik een spijt en wat duurde het allemaal weer verschrikkelijk lang, gelukkig zette hij het op een gegeven moment op een krijsen heb ik hem toch al best goed opgevoed.
[verwijderd] overkomt mij regelmatig. Ik heb momenteel een beurse bovenlip door een kopstoot van gisteren. En ze is nog maar twee en gaat dus alleen maar sterker worden. Hopelijk ook iets voorzichtiger!
File, honger en haast. Moeten toch de jongste 2 halen bij ma omdat het er helemaal mis loopt met ma appte pa (puberzusje zorgt laatste tijd voor veel problemen). En dochter is ziek.
Bijna in Nederland, hopelijk daar minder polonaise. Maar t weer werkt hier ook niet mee
Oh en mijn blaas wil geleegt worden
Wij wonen redelijk dichtbij een snelweg en daar staat nu iets in de brand. Resultaat: slaapkamer ruikt naar verbrand rubber
Mn man heeft echt de gave om net het verkeerde mee te nemen. Hij moest even naar de ah, heb gevraagd of hij bolognese chips mee wilde nemen, neemt hij lays mee terwijl we altijd croky hebben en die (allebei) lekkerder vinden. .
Rotmuggen!!
Dochter is vandaag vrij van school, de meester is ziek en ze konden geen vervanging vinden. Morgen is nog onduidelijk.. nou ja, kan ze straks mooi helpen om de bedden te verschonen
Ben bezig met de zoveelste poging om van mijn neussprayverslaving af te komen en wat slaap ik slecht!! Gebruikte het alleen voor de nacht en de kinderdosering trouwens, overdag geen last van een dichte neus gelukkig.
[verwijderd] vaak gestoken?
Liekje81 Kun je het niet afbouwen,dat je in 1 neusgat sprayt ipv allebei? Eerst links en de avond erna rechts bijvoorbeeld? Zo doe ik dat altijd
Voor volgende week is echt afschuwelijk (warm) weer voorspeld en ik ben dan precies vrij. Vind het zΓ³ rot
Vulpen ow echt? Getver
Ik bereid me vast voor op hangerige, oververhitte kindjes. We zullen de watersproeier vast fiksen zodat ze daar de hele dag mee kunnen spelen.
Ik doe het niet goed op hitte, ben er niet op gebouwd.
Onze middelste was gisteren spelen bij een vriendje en zijn moeder had hem, heel goed bedoeld, chocpasta met melk- en weipoeder gegeven, in de veronderstelling dat dat vegan was.
Dus een kind met buikpijn, hij kan daar echt niet tegen. Gelukkig is hij toch naar school gegaan maar ik zit nog steeds in spanning want ow, stel je voor dat hij zou moeten spugen
Maar gelukkig heb ik verder niks te klagen hoor
Lumihiutale zoiets ongeveer
Lumihiutale Ja, al gedaan, haha. Heb een week maar in 1 neusgat geprayd, en vanaf dinsdag helemaal niet. Ik moet er gewoon even doorheen, haha. Vorig jaar is het me ook gelukt, was 3 weken neussprayvrij, maar werd toen verkouden en toen zat ik er weer aan...
[verwijderd] Ahh wat kut zeg Er is toch zo'n middeltje wat helpen tegen muggenbeten?
Liekje81 Het is fijn spul tijdens een verkoudheid maar ontzettend klote om er weer af te komen