Elsie89 nee heeft geen enkel effect. Gister heeft de oudste al 4x in de hoek van de tuin gestaan vanwege dr gegil. En dreigen met het badje opruimen wil ik nu niet want dat ga ik niet waarmaken dat is vooral even eigen belang. T gaat nu best wel aardig.
🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
Ik kan slecht tegen die enorme weerswisselingen hier in nl.
Nu super heet, morgen opeens weer 18°.
Waarom bouwen we het niet even op. Laat me ff wennen aan en paar dagen 23° tot 25° dan kan ik veel beter tegen 28° en vind ik het nog leuk ook....
En ik ben verkouden, snot, niezen, schrale neus door de hoeveelheid snot. En we hadden dus een paar dagen vakantie...
[verwijderd]
Deliana ik begrijp je volledig. Herken het ook helemaal. Hier is die moeite doen vanuit mijn kant vanzelf minder geworden maar daar is zoveel tijd overheen gegaan. Dus als hier tips voor zijn zou ik ze zeker aannemen als ik jou was.
Zucht. Ik maak een red velvet taart. Doe ik eerst ipv 100ml slagroom de volledige 250ml door t beslag. Stuur ik dochter om nieuwe slagroom te halen, duidelijk ongeklopt. Waar komt ze mee terug...
Hooyo-shimbir oh ja, dat heeft mijn man ook wel eens gedaan (ik maakte monchou taart). En ik had 'm zelfs het plaatje gestuurd van wat ik moest hebben
Rietjesbeker taart is iig gelukt. En ik denk als ik de monchou en icing mix opklop en dan voorzichtig de slagroom erbij doe en meng het goed moet komen.
Hooyo-shimbir lekker hoor!
[verwijderd]
Hooyo-shimbir wel lekker!!
@Deliana @[verwijderd] @[verwijderd] dat gedoe met ex is zo herkenbaar! Ik heb het na 6 jaar opgegeven. Kinderen waren steeds verdrietig, gaven zelf aan dat papa zich niet aan de afspraken houdt. Verjaardag van dochter werd vergeten en dan was dat mijn schuld omdat hij niet bij de geboorte was (we waren voor haar geboorte uit elkaar, lang verhaal maar hij schitterde van afwezigheid en zag haar pas voor het eerst toen ze 2 was). Je wist nooit of hij kwam etc. Ik had altijd een plan B klaar om de teleurstelling op te kunnen vangen. Afgelopen zomer gebeurden er een aantal dingen in zijn woonsituatie. Ik had er niks mee te maken maar hij probeerde mij mee te slepen in zijn problemen en dat ging nogal ver. Toen hij ook de verjaardag van dochter (weer) vergat heb ik hem verteld dat hij welkom is in het leven van de kinderen maar dat we dan afspraken maken bij de rechter en dat ik de brief van zn advocaat zou afwachten. Toen was hij boos en koos hij ervoor om het contact te verbreken want hij wil geen rechter erbij.
De kinderen hebben het hier erg moeilijk mee. Die zijn nu 6&8. Ik heb ze verteld dat ze papa weer mogen zien als die bij de rechter is geweest zodat hij zich aan zn afspraken houdt. Ze weten dat hij dit niet wil. Het is keihard voor ze en ze zijn oprecht gekwetst. Ze weten dat ze papa op mogen zoeken wanneer ze oud genoeg zijn. En toch geeft het rust en stabiliteit. De kinderen zijn niet meer onzeker over papa. Maar liever had ik gezien dat ze de zekerheid hadden over wanneer papa komt.
Ookal zijn onze exen eikels, het zijn wel de vaders van onze kinderen.
Ik kan weer niet in slaap komen terwijl ik melatonine genomen heb. Ben maar naar beneden gegaan. Het gekke is dat ik nu wel het gevoel heb dat ik elk moment in slaap kan vallen..
Heb vannacht op de bank geslapen, ik bleef maar hoesten dus heb half 'rechtop' geslapen. Hopelijk vannacht een betere nacht.
Slik je al vitamine d? 5 htp schijnt ook helpen.
Marshmallow misschien bij de huisarts om tabletjes met codeine vragen? Ik had pas ruim een week gehoest en sliep amper. Wat een verademing toen. Was er met een dag vanaf
Tantetil
Ik slik vit d, b12, magnesium en foliumzuur. Mijn waardes zijn in april nog geprikt, alles zat mooi hoog behalve de b12. Die ben ik er toen bij gaan slikken en de magnesium wel minder omdat je bij zwangerschap niet zoveel uit supplementen mag halen. Ik denk dat die combi, b12 bij slikken en minder magnesium, ervoor zorgt dat ik slecht in slaap kom.
Ik moet echt poetsen en schoonmaken in huis maar heb geen zin. Man liep te zeuren en is nu een dutje doen dus boven kan ik niet aan de slag. Ga nu maar even opruimen en als de oudste om 14 uit school is het huis door werken. Nu even niks doen. Heb honger en ben moe
smax hmm ja dat is misschien ook nog een idee. Het lijkt nu wel minder te zijn. Hoop dat ik beter slaap. Aan vermoeidheid ligt t niet iig.
[verwijderd]
Derde maand op een rij dat de alimentatie te laat is. Maar natuurlijk is het gewoon overgemaakt en ligt het allemaal aan de bank, en is meneer zo zielig dat het hem extra tijd kost om het op te lossen. Nee lul, ik wil mijn geld!
[verwijderd] Je zou bijna zeggen “steek het lekker ergens waar de zon niet schijnt” Vervelend hoor steeds maar zelf er achteraan gaan.
Het is geld voor je kinderen flapdrol, zorg even dat het er op tijd is..
[verwijderd]
Robije als ik er niet om zat te springen had ik dat inderdaad gedaan..