4 uur en 3 kwartier geslapen volgens fitbit. Nu al even wakker. Zoon moet steeds hoesten weer nu. Keelpijn is naar, slikken doet pijn
🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
Oh ja daar zou ik ook pissig om worden...
Gelukkig heeft ze het wel leuk gehad! Hopelijk valt het mee vandaag..
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik lees in jullie berichten over de exen exact waar ik tegenaan liep met mijn ex.. Ze laten hun eigen belangen en behoeften boven die van kinderen gaan. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Ik heb inmiddels geleerd dat dat ook niet veranderd, ze zien het gewoon niet in!
Zó moe.. het duurde alwéér verschrikkelijk lang voor ik eindelijk sliep, het lag niet eens aan de warmte want ik had het juist helemaal niet warm. Volgens mij is het slechte slapen begonnen toen ik b12 ging slikken, daar nu maar even mee stoppen om te kijken of het helpt.
Vanaf 5.00 al wakker
[verwijderd]
Nadat ik een paar dagen geleden dacht dat die rugpijn van mijn naderende menstruatie afkwam, ben ik van gedachten veranderd toen ik net gillend van de pijn van het toilet probeerde op te staan. Dit is toch geen simpel rugpijntje
[verwijderd]
Oooh das kut!
[verwijderd]
Cactusje ja best wel!
Maar wel een mooi excuus om de rest van de dag niet van mijn ligstoel af te komen en bediend te worden haha
Net weer ongesteld geworden. En gelijk weer zo'n vreselijke buikpijn
[verwijderd]
[verwijderd] wat een aso
- Bijgewerkt
[verwijderd] k heb inmiddels geleerd dat dat ook niet veranderd, ze zien het gewoon niet in!
Misschien dat ik er maar een topic over moet openen...
Ik blijf dit echt het moeilijkste van alles vinden; teleurgestelde kinderen, me weer in allerlei bochten wringen om toch iets voor de kinderen qua papa tijd te regelen... Het is uiteindelijk nooit goed en ik lig weer een paar nachten wakker van frustratie. Dan beloof ik mezelf dat het echt de laatste keer geweest is en vervolgens ga ik toch weer de boel te zitten lijmen (voor de kinderen). Klote circeltje
- Bijgewerkt
Ik word gek van mijn kinderen die zodra ze in het badje zitten samen niet meer normaal kunnen communiceren en het schreeuwen is tegen elkaar en gillen om elke spetter water en ik heb al 1000x gezegd dat ze op een normaal volume moeten praten en niet mogen gillen en toch gaan ze er mee door. Zeker die van 10 jaar irriteert mij met dit gedrag.
Hooyo-shimbir helpt het om ze binnen te zetten als ze gillen? Dat doe ik hier. Bij gegil naar binnen. Is nu veel minder geworden want ja binnen is niet leuk als t badje buiten is
Elsie89 nee heeft geen enkel effect. Gister heeft de oudste al 4x in de hoek van de tuin gestaan vanwege dr gegil. En dreigen met het badje opruimen wil ik nu niet want dat ga ik niet waarmaken dat is vooral even eigen belang. T gaat nu best wel aardig.
[verwijderd]
Ik kan slecht tegen die enorme weerswisselingen hier in nl.
Nu super heet, morgen opeens weer 18°.
Waarom bouwen we het niet even op. Laat me ff wennen aan en paar dagen 23° tot 25° dan kan ik veel beter tegen 28° en vind ik het nog leuk ook....
En ik ben verkouden, snot, niezen, schrale neus door de hoeveelheid snot. En we hadden dus een paar dagen vakantie...
[verwijderd]
Deliana ik begrijp je volledig. Herken het ook helemaal. Hier is die moeite doen vanuit mijn kant vanzelf minder geworden maar daar is zoveel tijd overheen gegaan. Dus als hier tips voor zijn zou ik ze zeker aannemen als ik jou was.
Zucht. Ik maak een red velvet taart. Doe ik eerst ipv 100ml slagroom de volledige 250ml door t beslag. Stuur ik dochter om nieuwe slagroom te halen, duidelijk ongeklopt. Waar komt ze mee terug...
Hooyo-shimbir oh ja, dat heeft mijn man ook wel eens gedaan (ik maakte monchou taart). En ik had 'm zelfs het plaatje gestuurd van wat ik moest hebben
Rietjesbeker taart is iig gelukt. En ik denk als ik de monchou en icing mix opklop en dan voorzichtig de slagroom erbij doe en meng het goed moet komen.
Hooyo-shimbir lekker hoor!