Ik kan weer niet in slaap komen terwijl ik melatonine genomen heb. Ben maar naar beneden gegaan. Het gekke is dat ik nu wel het gevoel heb dat ik elk moment in slaap kan vallen..
🔒Ongegeneerd klagen
Heb vannacht op de bank geslapen, ik bleef maar hoesten dus heb half 'rechtop' geslapen. Hopelijk vannacht een betere nacht.
Slik je al vitamine d? 5 htp schijnt ook helpen.
Marshmallow misschien bij de huisarts om tabletjes met codeine vragen? Ik had pas ruim een week gehoest en sliep amper. Wat een verademing toen. Was er met een dag vanaf
Tantetil
Ik slik vit d, b12, magnesium en foliumzuur. Mijn waardes zijn in april nog geprikt, alles zat mooi hoog behalve de b12. Die ben ik er toen bij gaan slikken en de magnesium wel minder omdat je bij zwangerschap niet zoveel uit supplementen mag halen. Ik denk dat die combi, b12 bij slikken en minder magnesium, ervoor zorgt dat ik slecht in slaap kom.
Ik moet echt poetsen en schoonmaken in huis maar heb geen zin. Man liep te zeuren en is nu een dutje doen dus boven kan ik niet aan de slag. Ga nu maar even opruimen en als de oudste om 14 uit school is het huis door werken. Nu even niks doen. Heb honger en ben moe
smax hmm ja dat is misschien ook nog een idee. Het lijkt nu wel minder te zijn. Hoop dat ik beter slaap. Aan vermoeidheid ligt t niet iig.
[verwijderd]
Derde maand op een rij dat de alimentatie te laat is. Maar natuurlijk is het gewoon overgemaakt en ligt het allemaal aan de bank, en is meneer zo zielig dat het hem extra tijd kost om het op te lossen. Nee lul, ik wil mijn geld!
[verwijderd] Je zou bijna zeggen “steek het lekker ergens waar de zon niet schijnt” Vervelend hoor steeds maar zelf er achteraan gaan.
Het is geld voor je kinderen flapdrol, zorg even dat het er op tijd is..
[verwijderd]
Robije als ik er niet om zat te springen had ik dat inderdaad gedaan..
[verwijderd]
[verwijderd] je kunt altijd hulp vragen via het LBIO, geloof ik! Wat een eikel zeg, alsof kids grootbrengen al niet duur genoeg is.
[verwijderd]
[verwijderd] klopt, maar dan moet het een maand te laat zijn, en zover is het nog niet. Maar ik word op mijn uitkering gekort, dus ik kan die maand niet zomaar even overbruggen
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd]
Ohh dat is klote!
Ik heb zojuist enorm lang in de keuken gestaan om heerlijke roti te maken. Vanmiddag speciaal naar de andere kant van de stad geweest om roti platen te halen.
Gaat vriend het eten met mayonaise! Om het nog erger te maken.. Hij pakt een halve rotiplaat, smeert hem vol met mayo zoals je een boterham met boter besmeert en eet hem zo op!
Kon dr gewoon niet naar kijken.
Ik erger me echt mateloos aan dat mayonaise gedrag, zelfs bij bami gaat het er doorheen.
[verwijderd] mayo door de bami???!
[verwijderd] zooo herkenbaar! Mijn man gooide eerst overal maggi of cajun kruiden doorheen (zonder überhaupt te proeven) EN overal mayo bij. Gelukkig heeft hij in 11 jaar tijd veel over eten geleerd en dat het zonde (en niet zo gezond) om dat allemaal toe te voegen. De maggi en cajun gebruikt hij niet meer en het mayo gedrag is terug gegaan in normale proporties haha.
[verwijderd] Is het wel de Zaanse? Anders kan dat echt niet hahaha ik zie het al helemaal voor me. Wie eet er nou roti met mayo
[verwijderd]
[verwijderd] Op dit soort momenten heel hard denken aan je mooie boeket veldbloemen. Meer kan je niet doen.