• [verwijderd]

Vandaag nam mijn ex mijn dochter voor het eerst mee een dagje weg. Ze zou om 18u thuis zijn. 17u45 belde hij dat het later werd. Ik kan hem op geen enkele manier bereiken en tegen 19u40 heeft iemand anders hem kunnen bereiken voor mij. Nu is hij boos op mij en komt dochter tegen 20u45 thuis brengen...

• [verwijderd]

Zo dan ben benieuwd wat zijn excuus is

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Miek89 [verwijderd] Born2bme helemaal met jullie eens.

Bloem Marshmallow Hij is boos op mij omdat ik dus iemand anders (zijn zus) gevraagd heb om hem te bellen. Als ik hem bel krijg ik namelijk constant de melding dat zijn nummer niet in gebruik is. Maar ik had dat dus nooit aan zijn zus mogen vragen, nee wat dan, eindeloos wachten en geen idee hebben wanneer mijn dochter terug komt?🤦‍♀️

[verwijderd] hou je vast, het is zo'n goed excuus: ze hadden het leuk En daarom is het later geworden.

We hebben het hier over een 5 jarige met beperkingen die het heel slecht trekt om pas op dit tijdstip op bed te liggen. En wie mag het morgen ontgelden met de nodige agressie uitbarstingen vanuit haar kant? Juist.. ik. Nouja dochter heeft het in ieder geval vandaag leuk gehad. En ik heb me net ingehouden tegenover mijn ex. Vind ik best een prestatie 😅 hij was er trouwens om 21u10..

[verwijderd] Knap van jou!
        Wat een idioot zeg. Gelukkig heeft je dochter in ieder geval wel een leuke dag gehad. Hopelijk valt het morgen mee.

@[verwijderd] ahh pff niet aan je kind denken is dat. Ik hoop voor je dat t morgen beetje meevalt

De grootste zeikerds in de straat die zeiken als er een x een feestje ergens is en de muziek net ff wat harder staat, als je ook maar naar "hun" parkeerplek kijkt zitten nu stinkafval te verbranden in de tuin! Fijn als je je huis wil koelen

Born2bme Ik zou dus gewoon lekker de.politie hiervoor bellen. Afval verbranden is toch hartstikke strafbaar? Überhaupt open vuur (behalve bbq en vuurkorf dan) in je tuin?

@[verwijderd] onbegrijpelijk...

Getverderre, buikgriep. Bij mezelf, maar ook dat had niet gehoeven. 😭

Nescio ze hebbem t in vuurkorf maar zo te ruiken zit er plastic in of aan t hout ofzo. Blugh

[verwijderd] die is echt niet goed hoor. Wat is dat toch met al die rare ex-mannen die alleen maar aan zichzelf kunnen denken?

[verwijderd] wat is dat nou voor rare actie van je ex?! Gelukkig is ze weer bij je thuis, het ergste zou ik niet eens vinden dat ze later thuis is maar dat jij hem op zo’n moment niet meer kan bereiken.😱 En dan ook nog boos worden, de droeftoeter.

[verwijderd] ja ontzettend waardeloos is dat!

Gelukkig zijn er hier weinig discussies; mijn ex kan niet communiceren. Alles wat ik zeg of schrijf wordt op raadselachtige wijze negatief opgevat, al weeg ik mijn woorden 100 keer af. Wanneer ik A zeg, hoort hij B of trekt hij conclusie Z (zo snel dat ik zijn denkwijze gewoon niet kan volgen). Ik ben dus gewoon gestopt met communiceren. ‘Hoi’ ‘doei’ en ‘veel plezier’.

Ik loop me vnl. op te vreten om hoe hij met de kinderen om gaat 🥴 Vanmiddag kwam hij niet opdagen om de kinderen te zien, dochter in tranen en niet te troosten, dus ik zeg bel papa anders maar even. Uiteindelijk heb ik haar naar hem toegebracht, zodat ze hem toch even kon zien. Een half uur later bracht hij haar terug en stond hij in de tuin te schreeuwen (leuk voor de buren 🤨) dat hij geen tijd had en dat ze dat wist. Bovendien had ik buiten moeten wachten en haar weer mee moeten nemen, want naar huis brengen kostte hem ook weer tijd (10 minuten) 🙄

En nu zit ik me dus al een paar uur op te vreten. Ik weet dat ik hem niet kan veranderen, maar kom op zeg... wees blij dat je haar nog even gezien hebt. En waarom moest ik nou weer aanbieden om haar te brengen?

Ze moeten helaas leren dat hun vader ze teleurstelt. En ik zal moeten leren het niet steeds te willen lijmen...