[verwijderd] Knap van jou!
Wat een idioot zeg. Gelukkig heeft je dochter in ieder geval wel een leuke dag gehad. Hopelijk valt het morgen mee.

@[verwijderd] ahh pff niet aan je kind denken is dat. Ik hoop voor je dat t morgen beetje meevalt

De grootste zeikerds in de straat die zeiken als er een x een feestje ergens is en de muziek net ff wat harder staat, als je ook maar naar "hun" parkeerplek kijkt zitten nu stinkafval te verbranden in de tuin! Fijn als je je huis wil koelen

Born2bme Ik zou dus gewoon lekker de.politie hiervoor bellen. Afval verbranden is toch hartstikke strafbaar? Überhaupt open vuur (behalve bbq en vuurkorf dan) in je tuin?

@[verwijderd] onbegrijpelijk...

Getverderre, buikgriep. Bij mezelf, maar ook dat had niet gehoeven. 😭

Nescio ze hebbem t in vuurkorf maar zo te ruiken zit er plastic in of aan t hout ofzo. Blugh

[verwijderd] die is echt niet goed hoor. Wat is dat toch met al die rare ex-mannen die alleen maar aan zichzelf kunnen denken?

[verwijderd] wat is dat nou voor rare actie van je ex?! Gelukkig is ze weer bij je thuis, het ergste zou ik niet eens vinden dat ze later thuis is maar dat jij hem op zo’n moment niet meer kan bereiken.😱 En dan ook nog boos worden, de droeftoeter.

[verwijderd] ja ontzettend waardeloos is dat!

Gelukkig zijn er hier weinig discussies; mijn ex kan niet communiceren. Alles wat ik zeg of schrijf wordt op raadselachtige wijze negatief opgevat, al weeg ik mijn woorden 100 keer af. Wanneer ik A zeg, hoort hij B of trekt hij conclusie Z (zo snel dat ik zijn denkwijze gewoon niet kan volgen). Ik ben dus gewoon gestopt met communiceren. ‘Hoi’ ‘doei’ en ‘veel plezier’.

Ik loop me vnl. op te vreten om hoe hij met de kinderen om gaat 🥴 Vanmiddag kwam hij niet opdagen om de kinderen te zien, dochter in tranen en niet te troosten, dus ik zeg bel papa anders maar even. Uiteindelijk heb ik haar naar hem toegebracht, zodat ze hem toch even kon zien. Een half uur later bracht hij haar terug en stond hij in de tuin te schreeuwen (leuk voor de buren 🤨) dat hij geen tijd had en dat ze dat wist. Bovendien had ik buiten moeten wachten en haar weer mee moeten nemen, want naar huis brengen kostte hem ook weer tijd (10 minuten) 🙄

En nu zit ik me dus al een paar uur op te vreten. Ik weet dat ik hem niet kan veranderen, maar kom op zeg... wees blij dat je haar nog even gezien hebt. En waarom moest ik nou weer aanbieden om haar te brengen?

Ze moeten helaas leren dat hun vader ze teleurstelt. En ik zal moeten leren het niet steeds te willen lijmen...

• [verwijderd]

Dankjewel @Kipsate Bloem

Ysabella dat ben ik helemaal met je eens. Maar die discussie heb ik ook al zó vaak met hem gevoerd. Je hoort gewoon altijd bereikbaar te zijn als het om je kind gaat, maar hij vindt dit dan ook wel weer prima. En ik heb wat dat betreft geen poot om op te staan natuurlijk.

Deliana Ja er is een hele lading losgelaten lijkt het. Of wij komen stuk voor stuk op een punt dat we erachter zijn dat we beter dan dit verdienen 😉

Ohh bah Born2bme 😫
              Rietjesbeker beterschap! Vreselijk buikgriep..

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Deliana ach wat vreselijk voor je dochter. Dan breekt je hart toch voor haar. Ook al zo'n lul. Zulke mannen verdienen hun kinderen gewoon niet.

Edit: ik heb dat lijmen de eerste paar maanden ook steeds willen proberen. Maar buiten dat het de kinderen uiteindelijk niet helpt, wordt het jezelf uiteindelijk ook teveel. Pas vooral goed op jezelf en zorg dat jij goed bent voor je kinderen. Dat hun vader het verpest heeft hij natuurlijk de kinderen mee, maar uiteindelijk vooral zichzelf.

[verwijderd] Edit: ik heb dat lijmen de eerste paar maanden ook steeds willen proberen. Maar buiten dat het de kinderen uiteindelijk niet helpt, wordt het jezelf uiteindelijk ook teveel. Pas vooral goed op jezelf en zorg dat jij goed bent voor je kinderen. Dat hun vader het verpest heeft hij natuurlijk de kinderen mee, maar uiteindelijk vooral zichzelf.

Ja, je hebt gelijk. Ik moet dit echt gaan leren, maar moet wel bekennen dat ik het echt heel moeilijk vind... Het druist ook gewoon in tegen hoe ik in elkaar zit zeg maar; er is een probleem en daar zoek ik dan een oplossing voor, dat gaat gewoon vanzelf ☺️ Net zoals het belang van mijn kinderen altijd op nr. 1 staat.... zucht

Ik word gek van mijn eigen gehoest en dat van de kinderen. Daardoor slaap ik nog niet, zodra ik lig begint het en ik kan alleen op mijn rug liggen zodat het nog enigszins te doen is, maar ik kan niet in slaap vallen op mijn rug 😣
                Morgen zal ik wel een mombie zijn.

Ik wil slapen! Maar het lukt niet!

4 uur en 3 kwartier geslapen volgens fitbit. Nu al even wakker. Zoon moet steeds hoesten weer nu. Keelpijn is naar, slikken doet pijn 😣

• [verwijderd]

[verwijderd]

Oh ja daar zou ik ook pissig om worden...
                  Gelukkig heeft ze het wel leuk gehad! Hopelijk valt het mee vandaag..

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik lees in jullie berichten over de exen exact waar ik tegenaan liep met mijn ex.. Ze laten hun eigen belangen en behoeften boven die van kinderen gaan. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.

Ik heb inmiddels geleerd dat dat ook niet veranderd, ze zien het gewoon niet in!