Mijn man moet onverwacht werken maar heeft gisteren de kinderen beloofd het badje op te zetten. Nu voel ik me verplicht om het te doen maar heb er helemaal geen zin in ๐Ÿ˜ฃ

@Tantetil @Hooyo-shimbir @Hopsatee @[verwijderd] gedeelde smart is halve smart! Maar het lijkt niet beter te worden... net al vroeg met ze naar de speeltuin, we zijn net thuis en het gezeur begint:

-Mamaaa ik heb dorst! Mamaa ik heb honger! Mamaa ik wil de iPad! Mamaa ik wil Ben en Holly kijken! Mamaa ik verveeheel me zo!!

Echt, kasten vol speelgoed en er wordt hier om 11 uur al gemekkerd over die iPad. Laat me met rust!

Hopsatee man werkt vandaag in de tuin, maar ga zo naar het zwembad. Hoop niet dat dit een voorbode is voor de zomer ๐Ÿ˜‚

Nescio hier is mijn man ook nog eens irritant. Ik wil hem wel in een koud badje zetten met zn chagrijnige kop.

Tantetil Heee is jouw man mijn man? (Zie mijn reactie in ander topic ๐Ÿ˜‚)

Gisteren had ik alleen maar keelpijn en zat mijn neus dicht, nu ook nog flinke hooikoorts erbij. Ik blijf niezen, zooo vermoeiend.

• [verwijderd]

Vandaag nam mijn ex mijn dochter voor het eerst mee een dagje weg. Ze zou om 18u thuis zijn. 17u45 belde hij dat het later werd. Ik kan hem op geen enkele manier bereiken en tegen 19u40 heeft iemand anders hem kunnen bereiken voor mij. Nu is hij boos op mij en komt dochter tegen 20u45 thuis brengen...

• [verwijderd]

Zo dan ben benieuwd wat zijn excuus is

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Miek89 [verwijderd] Born2bme helemaal met jullie eens.

Bloem Marshmallow Hij is boos op mij omdat ik dus iemand anders (zijn zus) gevraagd heb om hem te bellen. Als ik hem bel krijg ik namelijk constant de melding dat zijn nummer niet in gebruik is. Maar ik had dat dus nooit aan zijn zus mogen vragen, nee wat dan, eindeloos wachten en geen idee hebben wanneer mijn dochter terug komt?๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

[verwijderd] hou je vast, het is zo'n goed excuus: ze hadden het leuk En daarom is het later geworden.

We hebben het hier over een 5 jarige met beperkingen die het heel slecht trekt om pas op dit tijdstip op bed te liggen. En wie mag het morgen ontgelden met de nodige agressie uitbarstingen vanuit haar kant? Juist.. ik. Nouja dochter heeft het in ieder geval vandaag leuk gehad. En ik heb me net ingehouden tegenover mijn ex. Vind ik best een prestatie ๐Ÿ˜… hij was er trouwens om 21u10..

[verwijderd] Knap van jou!
                Wat een idioot zeg. Gelukkig heeft je dochter in ieder geval wel een leuke dag gehad. Hopelijk valt het morgen mee.