🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
Bloem dit vind ik eigenlijk ook best een goed idee. Wij krijgen zulke vragen doorgemaild en ik zit zelf in de ouderraad dus ik weet wel het eea wat er gevraagd wordt. Ik zal het hem de eerstvolgende keer doorsturen
[verwijderd] kan de juf het niet rechtstreeks aan hem mailen? Ik zou er zoveel mogelijk tussenuit blijven.
[verwijderd] Bloem [verwijderd] Vulpen [verwijderd]
Gelukkig denken jullie er ook zo over, op zo’n moment voel ik mij echt een zeikerd. Mijn man is werken dus ik ben de gene die er dan wat over “moet” gaan zeggen. En ik kan nogal direct zijn. Dus ik hoop maar dat het voor 21.30 stil is.
[verwijderd]
[verwijderd] herkenbaar helaas.. Sterkte en een dikke knuffel
[verwijderd]
Vulpen Jeetje, dat duurt ook lang! Ze blijft maar kwakkelen zeg!
[verwijderd]
[verwijderd] helaas zo herkenbaar allemaal, dikke knuffel meid
Ysabella Is het nou stil? Vervelend zeg dat ze zo laat met dit soort werkzaamheden beginnen. Als je nou de hele dag bezig bent en om 20:00 nog het laatste stukje af aan t maken bent vind ik al anders. Maar eigenlijk vind ik dat ook al laat vanwege kinderen die naar bed moeten/zijn.
Vulpen Ah jeetje, van de ene ellende naar de andere. Morgen maar weer de huisarts bellen?
[verwijderd] Oja en hij wil ineens heel betrokken zijn bij de kinderen. Wilde zelfs hulpvader zijn op school als die mogelijkheid er was. Voor jullie info: de afgelopen 8 maanden heb ik de volledige zorg voor de kinderen gehad/heb ik nog steeds.
Waar komt dat dan ineens vandaan. Hoop voor de kinderen dat hij zich nu dan ook echt als verantwoordelijke vader gaat gedragen..
[verwijderd]
[verwijderd] [verwijderd] jullie zijn lief, dankjewel
Bloem dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Robije geen idee waar het vandaan komt. Die hoop heb ik inmiddels opgegeven. Maar ik gun het de kinderen heel erg dat hij meer betrokken is bij hen. Wie weet ziet hij het licht een keer.
Ysabella hoe laat zijn ze nou gestopt?
Vulpen ik ben zelf nu een maand bezig met een oorontsteking. Gelukkig deed het na een week geen pijn meer, hopelijk heeft je dochter ook geen pijn? Ik heb na de ab kuur Sofradex druppels gekregen, toen was het nog niet over en is het op kweek gezet en heb ik meer gerichtere ab druppels gekregen. Het lijkt sinds vanochtend over, nog 1 dagje druppelen en dan mag het wel eens klaar zijn
- Bijgewerkt
Robije Ah jeetje, van de ene ellende naar de andere. Morgen maar weer de huisarts bellen?
Jup, hoop dat we meteen terecht kunnen anders zit heel dat weekend er nog tussen. Het verschonen is steeds echt een enorm gevecht nu
Snoopy1979 Volgens mij valt het met de oorpijn wel mee juist omdat het een loopoor is. Haar oorlel is wel nog één grote wond, daar heeft ze wel last van. Vervelend dat jij ook oorontsteking had zeg! Die druppels klinken wel goed.
Toch6 [verwijderd] net voor 21.30 stopte ze. Hadden zei even geluk... of ik Haha.
[verwijderd] Ik zou inderdaad verzorgende in bbl gaan doen. Dank je voor de info! Zal er morgen is naar kijken
Ik mag 13 juni nog wel naar een bijeenkomst van die organisatie, om te kijken of ze nog wat kunnen betekenen, maar met dit gedoe weet ik niet of ik dat nog wil bij hun
Bloem Yep, heb het zwart op wit. Ik citeer: "Dank je voor je CV. We hebben erg veel aanmeldingen voor de februari groep. Er moeten er een aantal doorschuiven naar september.
Het lijkt mij goed omdat je twijfelt of februari te vroeg is, om jou in september te plaatsen."
Ja ik vind het ook ontzettend stom. Mijn zusje werkt bij dezelfde organisatie, en die had al gewaarschuwd dat het administratief een zooitje is, maar dat het zo erg is
En alle 3 de punten die ze noemen om af te wijzen, motivatie, leerbaarheid en volgorde van solliciteren is heel makkelijk te weerleggen door de gesprekken die ik gehad heb.
Misschien moet ik ook maar blij zijn dat het deze organisatie niet is geworden.
Ik heb zo'n rot nacht gehad. Mijn hele lijf doet pijn, terwijl het voor gisteren eindelijk wat beter ging. Nu dus al knallende koppijn en ook weer keelpijn en neus zit potdicht. Straks na het eten maar aan de pijnstillers.
Waarom moet je elke ochtend om 6 uur wakker worden? En dan ook goed wakker dat ik er weer uit kan.
Echt, mijn oudste bleef rustig liggen tot 9 uur op die leeftijd. Maar deze dus niet.
Robije Nee mochten vanochtend nog komen. Maar het is zo stom, vorige week hebben ze gezegd bij de apotheek dat we haar niet wakker hoefden maken, mijn vrouw vroeg nog expliciet: 'Maar dan zit er toch geen 8 uur tussen?' maar nee, dat was geen probleem. Kom ik nu bij de apotheek, is die vrouw daar vet verbaasd over, want ja, het is echt heel belangrijk dat er steeds 8 uur tussen zit anders werkt het niet dus we moeten haar zeker wakker maken. Grrr, dus die antibiotica heeft toen gewoon niks anders gedaan dan haar een schimmelinfectie geven.
Nu keek de dokter in haar oor en zei: 'O ja, ik zie het al, die is ontstoken geweest.'
Ik: 'Euh, dat is haar goede oor.'
Nu dus een zalf voor d'r oor omdat de huid zo ontstoken is, en 2x per dag zalf smeren voor de schimmelinfectie, en wéér antibiotica waar we haar dus wel voor moeten wakker maken, en volgende week weer terugkomen. Bah bah bah.