[verwijderd]
Ysabella tuurlijk is dat niet raar. En zeker in een buurt waar kinderen wonen vind ik 21:30 zelfs al laat. Zeker wanneer je bedenkt dat voor de meeste mensen vandaag een vrije dag was en ze dus de hele dag de tijd hadden
Ysabella tuurlijk is dat niet raar. En zeker in een buurt waar kinderen wonen vind ik 21:30 zelfs al laat. Zeker wanneer je bedenkt dat voor de meeste mensen vandaag een vrije dag was en ze dus de hele dag de tijd hadden
[verwijderd] he bah wat een nare vent zeg! Komen je kinderen nog wel logeren bij hem of helemaal niet meer?
Heb je enig idee waarom hij ineens betrokken wil zijn? Bijzonder hoor Zo ineens..
lindalovesmo pfffff... lekker dan. Heb je hun toezeggingen zwart op wit? Vreemd verhaal. In de zorg springen ze om mensen. En dan gaan ze zo met je om
[verwijderd] pffff... lekker dan. Goed van je dat je je hebt ingehouden.
Geef hem vooral de gegevens van de juf. Lekker stimuleren die hap. Die valt vanzelf door de mand straks en dan is dat buiten jou om gegaan. Of het gaat wel goed en dan is dat mooi.
[verwijderd] ik hoop woorden. Maar met hem weet je het maar nooit . Hij is ook in staat nu te doen alsof hij zo betrokken wil zijn en het er daarna op te gooien dat ik hem die kans niet geef ofzo.
[verwijderd] ze hebben nog nooit bij hem geslapen of überhaupt een dag bij hem geweest want hij heeft geen woning. Als ze alleen met hem waren was dat hier terwijl ik weg was (op één hand te tellen) en mijn dochter is een keer met hem wezen zwemmen. Dat was het. Verder is alle contact met mij erbij.
Geen idee waarom hij nu weer hiermee komt, maar hij is zo veranderlijk als het weer. En als het nou op een normale manier kan dan vind ik dat prima, maar misschien moet hij dan toch eerst op andere vlakken meer betrokken zijn...
Ysabella wat belachelijk van die buren! Ik vind dit ook echt geen tijdstip voor zulke werkzaamheden en zou er behoorlijk pissig van worden.
Bloem dit vind ik eigenlijk ook best een goed idee. Wij krijgen zulke vragen doorgemaild en ik zit zelf in de ouderraad dus ik weet wel het eea wat er gevraagd wordt. Ik zal het hem de eerstvolgende keer doorsturen
[verwijderd] kan de juf het niet rechtstreeks aan hem mailen? Ik zou er zoveel mogelijk tussenuit blijven.
[verwijderd] Bloem [verwijderd] Vulpen [verwijderd]
Gelukkig denken jullie er ook zo over, op zo’n moment voel ik mij echt een zeikerd. Mijn man is werken dus ik ben de gene die er dan wat over “moet” gaan zeggen. En ik kan nogal direct zijn. Dus ik hoop maar dat het voor 21.30 stil is.
[verwijderd] herkenbaar helaas.. Sterkte en een dikke knuffel
Vulpen Jeetje, dat duurt ook lang! Ze blijft maar kwakkelen zeg!
[verwijderd] helaas zo herkenbaar allemaal, dikke knuffel meid
Ysabella Is het nou stil? Vervelend zeg dat ze zo laat met dit soort werkzaamheden beginnen. Als je nou de hele dag bezig bent en om 20:00 nog het laatste stukje af aan t maken bent vind ik al anders. Maar eigenlijk vind ik dat ook al laat vanwege kinderen die naar bed moeten/zijn.
Vulpen Ah jeetje, van de ene ellende naar de andere. Morgen maar weer de huisarts bellen?
[verwijderd] Oja en hij wil ineens heel betrokken zijn bij de kinderen. Wilde zelfs hulpvader zijn op school als die mogelijkheid er was. Voor jullie info: de afgelopen 8 maanden heb ik de volledige zorg voor de kinderen gehad/heb ik nog steeds.
Waar komt dat dan ineens vandaan. Hoop voor de kinderen dat hij zich nu dan ook echt als verantwoordelijke vader gaat gedragen..
[verwijderd] [verwijderd] jullie zijn lief, dankjewel
Bloem dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Robije geen idee waar het vandaan komt. Die hoop heb ik inmiddels opgegeven. Maar ik gun het de kinderen heel erg dat hij meer betrokken is bij hen. Wie weet ziet hij het licht een keer.
Ysabella hoe laat zijn ze nou gestopt?
Vulpen ik ben zelf nu een maand bezig met een oorontsteking. Gelukkig deed het na een week geen pijn meer, hopelijk heeft je dochter ook geen pijn? Ik heb na de ab kuur Sofradex druppels gekregen, toen was het nog niet over en is het op kweek gezet en heb ik meer gerichtere ab druppels gekregen. Het lijkt sinds vanochtend over, nog 1 dagje druppelen en dan mag het wel eens klaar zijn
Robije Ah jeetje, van de ene ellende naar de andere. Morgen maar weer de huisarts bellen?
Jup, hoop dat we meteen terecht kunnen anders zit heel dat weekend er nog tussen. Het verschonen is steeds echt een enorm gevecht nu
Snoopy1979 Volgens mij valt het met de oorpijn wel mee juist omdat het een loopoor is. Haar oorlel is wel nog één grote wond, daar heeft ze wel last van. Vervelend dat jij ook oorontsteking had zeg! Die druppels klinken wel goed.
Toch6 [verwijderd] net voor 21.30 stopte ze. Hadden zei even geluk... of ik Haha.