[verwijderd] Ow balen zeg. Dat zijn wel heel veel dIngen bij elkaar. Klinkt ook als (te) weinig weerstand en vitamines?

[verwijderd] ow men. Echt kl*te zeg. Wel fijn dat je hier kunt meedoen. Beetje afleiding. Hopelijk gaat het hersteld snel.

Luca75 😵😣🤢😷zielig voor hem maar ook voor jou....

• [verwijderd]

Bloem
      Damkje. Zal vast een combinatie zijn van meerdere dingen. Ben op het moment ook nog een strontverkouden, dus wat jij zegt is heel aannemelijk.
      Ik ben gestart met mama fit multivitamine en ik moet ook mijn eigen medicijnen wat beter slikken. ☺️

• [verwijderd]

Onze stomme rotkatten hebben de doppen van mijn zoon's nieuwe mepal flessen opgevreten.
      Iemand tips voor jonge katten die zich vervelen? 🤔

[verwijderd] aah balen! Wij sloten ze wel op in een apart kamertje, waar ze niks kapot konden maken ('s nachts). Overdag hadden we een plantenspuit om te corrigeren. Maar nu, anderhalf jaar later, hebben we toch nieuwe gordijnen en moet delen van het behang weer.... Voor meubels kan ik je spray van beaphar aanraden, maar dat werkt niet voor drinkbekers denk ik, je wil er zelf wel uit drinken. Dus dan gewoon alles goed opbergen en wachten totdat ze wat ouder zijn...

• [verwijderd]

Rietjesbeker
          Ah goede tips dankjewel! Helaas hebben wij geen afsluitbaar kamertje over.
          Eerlijk gezegd denk ik dat ze zich gewoin vervelen, want ze worden steeds baldadiger naarmate ze ouder worden. Ze zijn net net een jaar (beide gesteriliseerd) en het zijn net peuterpubers haha. Oo een paar muisjes, stuiterballen en een enorme krabpaal na, hebben ze alleen haast geen speelgoed.

[verwijderd] 1 van onze katten sloopt elke knuffel die op de grond ligt als wij die per ongeluk niet opruimen voor het slapen. Nu ligt er dus standaard “zijn” knuffel op de grond. Ook maakt hij de papier bak open om vervolgens het stuk papier naar de waterbak te slepen en onder te dompelen. 🤦🏼‍♀️ Misschien is het een idee om iets neer te leggen wat hij mag slopen? Een stuk touw?

• [verwijderd]

[verwijderd] jij woont bij mij in de buurt toch?

Ik heb nog een krapton, een laserlichtding en een shitload aan ballen veren ed liggen.

Mag je komen ophalen.

Ik ben zo moe! En heb overal jeuk! Moet nog steeds grotendeels de koffers inpakken en ben boos dat man op een vrije dag toch weer een dienst heeft aangenomen.

Lovely83 oeh ja, daar zou ik ook boos om zijn. Werk is belangrijk maar privé ook!
                Succes met alles inpakken!

• [verwijderd]

Kinderen waren om 6:10 wakker.... we hebben vakantie jongens!!

• [verwijderd]

Bloem ja! Onze kat woont niet meer bij ons. En ik was die doos met zooi vergeten.

Lovely83 heb je wel wat beter geslapen? En hoe is het met de misselijkheid?

Luca75 mijn dochter heeft sinds kort ook een hoogslaper dus dit lijkt mij echt verschrikkelijk! Is hij nu wel weer ok?

• Luca75 hebben hierop gereageerd.
                      • [verwijderd]

[verwijderd] Ik snap het helemaal en je wilt niet als de zeur met allerlei kwaaltjes overkomen. Zo voel je dat zelf maar geloof me wij leven mee en ervaren dat niet zo.

• [verwijderd]

Bloem daar ben ik ook echt blij mee met die afleiding. Ik moet er alleen wel voor waken dat ik soms een paar uur mijn telefoon weg leg om ook echt helemaal te rusten en niet in een verkeerde houding constant verkrampt op een mini schermpje aan het staren en typen ben.