Liekje81 Linnetje o, wist ik niet. Maar ik krijg dat met werk helaas niet geregeld. Maar lief voor het meedenken.
[verwijderd] Ik heb net emdr gehad en ben gesloopt. Wil even een uurtje op bed gaan liggen, maar ze zijn het trappenhuis aan het renoveren en mijn huis ligt daar meteen naast dus alles is herrie en lawaai ðŸ˜
[verwijderd] Lumihiutale rusten wel, maar echt slapen niet. Over een uurtje liggen de kinderen op bed en is het stil.
Lumihiutale [verwijderd] De wereld is ook erg luid.. Ik hoop dat je vanavond lekker je rust kan pakken en goed slaapt 😘
Pietje1987 Blegh! Ik voel me niet topfit, heb het koud!! Dus ik lig nu al een tijdje in bed (lekker warm!), maar ik verveel me😒 Ohja en natuurlijk heb ik alle Corona verschijnselen nog even gecheckt 🙄 Edit: ook verhoging/koorts hier 🙄
Diro Hier flinke griep. En dat is zo lang geleden dat ik niet meer wist hoe slecht je je dan kunt voelen ☹
Cactusje Kleine meid heeft vannacht een paar keer over gegeven.. toen ik de laatste keer terug naar bed ging zag ik dat mijn bed nat was, m'n vliezen waren gebroken! Toen kwam ik tot de realisatie dat ik droomdeðŸ˜ðŸ˜
Honkeytonk Cactusje ahh vervelend dat je vliezen niet gebroken waren! Wel gelukkig dat je dochter niet echt overgaf! Wat een nare droom! Hopelijk gaat het voor jou ook snel beginnen!
Rietjesbeker Cactusje dat is wel een heel gemene droom zeg! Helemaal als het minst welkome deel wel klopt...
Cactusje Pimpelmeesje Idd, heel gemeen! Honkeytonk Het overgeven van dochter was dan weer wel echt, arm kind..
Cactusje Honkeytonk 'Gelukkig' was het alleen water wat ze uit spuugde, wat ze ook nog vlak voor het spugen opgedronken had dus echt vies was het niet. Wel sneu dat een verkoudheid gewoon nooit bij een snotneus blijft.
Cactusje Rietjesbeker Ik heb het vast voor @[verwijderd] gedroomd. Krijg ik iig toch nog een baby te zien.