Pimpelmeesje Liekje81 vrienden mogen altijd buiten de vakantie ivm eigen zaak die zorgt dat hij in de zomer niet op vakantie kan, en mijn nichtje mag zoon altijd een keer buiten de vakantie meenemen omdat haar moeder gehandicapt is en niet in de drukke periodes kan. Toevallig relevant voor jou of jouw naaste familie? En gefeliciteerd!
Liekje81 Pimpelmeesje Heb al op mn FB gevraagd inderdaad! Een collega wil miss wel. Hopelijk lukt dat!
Cactusje Oudste vindt zichzelf zielig omdat ze snip en snipverkouden is. Jongste vindt zichzelf zielig omdat ze verkouden is met waarschijnlijk weer oorontsteking. Man vindt zichzelf zielig omdat hij slecht slaapt door zielige kinderen en een snurkende vrouw. Ik vind mezelf zielig omdat ik de laatste loodjes echt heel zwaar vind en ook weer verkouden lijk te worden.
Pimpelmeesje Cactusje zo irritant als je jezelf zielig vind en iedereen om je heen vindt zichzelf ook zielig en zorgt daarom niet voor jou ๐ฉ
Cactusje Pimpelmeesje Idd. Waarom moet dat nu allemaal? Gelukkig was man wel degene die vannacht bij kleine meid ging kijken toen ze huilde omdat ze hoofdpijn had. Hoofdpijn en verkouden betekend bij haar tot nu toe elke keer weer oorontsteking. Gister dacht ik nog last die baby zo gauw mogelijk komen, maar nu denk ik dat het beter nog even kan blijven zitten met al die bacillen nu in huis..
Ietjuh Ik heb een migraine aanval net nu man in het buitenland zit voor zโn werk en ook mโn ouders er niet zijn om te kunnen helpen ๐คฆ๐ผโโ๏ธ๐
fafa Ouders die hun kinderen plastic fluiten laten trakteren geven toch gewoon een dikke middelvinger naar de ouders van de klasgenootjes? ๐ค #piepinmijnoren
Linnetje Liekje81 Ik weet niet of het al gezegd is (niet alles gelezen๐), maar je dochter is pas vanaf 1 april leerplichtig. Dat start de eerste dag van de maand volgend op je 5de verjaardag. Dus als het logistiek lukt zou je er vaart achter kunnen zetten en nog snel gaan ๐
Liekje81 Linnetje o, wist ik niet. Maar ik krijg dat met werk helaas niet geregeld. Maar lief voor het meedenken.
[verwijderd] Ik heb net emdr gehad en ben gesloopt. Wil even een uurtje op bed gaan liggen, maar ze zijn het trappenhuis aan het renoveren en mijn huis ligt daar meteen naast dus alles is herrie en lawaai ๐ญ
[verwijderd] Lumihiutale rusten wel, maar echt slapen niet. Over een uurtje liggen de kinderen op bed en is het stil.
Lumihiutale [verwijderd] De wereld is ook erg luid.. Ik hoop dat je vanavond lekker je rust kan pakken en goed slaapt ๐
Pietje1987 Blegh! Ik voel me niet topfit, heb het koud!! Dus ik lig nu al een tijdje in bed (lekker warm!), maar ik verveel me๐ Ohja en natuurlijk heb ik alle Corona verschijnselen nog even gecheckt ๐ Edit: ook verhoging/koorts hier ๐