Schuurpapier Vaasje Niet m'n eigen grap helaas! Las het een keer op ZP en toen stikte ik ook van het lachen 😂 Dus die houden we erin!
Schuurpapier Lovely83 Och jeetje wat schrikken! Veel sterkte, hopelijk mag je gauw weer gaan en gaat het gauw weer beter!
Lovely83 Volgens mij denken ze aan een hartinfarct, ct gehad net en nu afwachten. Gelukkig is mijn man er en zijn de luidruchtige mensen weg.
Rietjesbeker Lovely83 fijn dat je man er is en de familie schreeuwlelijk weer weg is. Hopelijk valt het allemaal mee!
Lovely83 Dahlia Her is niet meer zo heftig aanwezig, wel nog steeds een soort druk tussen de schouderbladen. Ct was goed, nu 2e keer prikken afwachten en dan komt de cardioloog. Ik ben zo blij dat ik niet meer aan het rijden was! We waren er net.
Dahlia Lovely83 oh jeetje lieverd. Ik hoop zo erg dat je een enorme paniek aanval hebt gehad omdat je sowieso al angst had voor de rit alleen. Alles beter dan een hartinfarct🙁
[verwijderd] Lovely83 pff heftig zeg! Knuff, hopelijk komt de cardioloog snel en heb je meer duidelijkheid. 💜
[verwijderd] Ojeetje @Lovely83 wat heftig. En wat naar, ook voor je kinderen. Hopelijk heeft de cardioloog een goede uitslag. Heel veel sterkte!
Lovely83 Helaas zijn de enzymen weer verhoogd, dat duidt dus wel op iets. Ze zijn nu aan het overleggen of er een kijkoperatie nodig is aangezien er op de ct niks te zien is. Ik ben gewoon in shock...dacht zelf in eerste instantie ook aan een paniekaanval.
Dahlia Lovely83 😔 heb t echt met je te doen. Schrik er van! Had je gekolfd van te voren of mag je nog bv geven nu, ivm medicatie? Of heeft ze al flesvoeding gehad?
Marshmallow Lovely83 je bah wat eng zeg! Gelukkig zat je idd niet meer in de auto op dat moment. Hoop echt dat het meevalt. Sterkte!