Blue Blughh m'n voet is opgezwollen, mijn schoen knelt en lopen doet pijn. Leuk, al die trappen lopen op werk๐
iMoeder Schuurpapier nee die mag je zeker niet hergebruiken. Maar als je goed zoekt vind je ze wel goedkoper. Ik had een pak van 12 euro, wel een ander merk. https://www.bol.com/nl/p/gynotex-wet-soft-tampons/9200000005194633/
Schuurpapier Hopsatee Ja klopt, maar had hiervoor een tijdje een cyclus van makkelijk 10 - 12 dagen langer! Ga het maandag wel ff vragen bij de huisarts, gezien ik er dan toch zit haha
Schuurpapier Pimpelmeesje Hahaha, laat ik hem wel ophalen, hij woont in Lent ๐ Maar nee, ik durf dat niet denk ik, bang dat ie blijft zitten whaha!
Ysabella Waarom moest jij een meltdown krijgen toen je de buggy in moest? En waarom moest ik je er als een zak aardappelen half in sleuren en bleef je niet zitten?! Gaat allemaal lastig met een zwangere buik. ๐ซ๐
Pimpelmeesje Schuurpapier hahaha ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zo'n grote bedoeling daarbinnen heeft dat ie niet meer bij het sponsje komt ๐ wel balen!
Schuurpapier Pimpelmeesje Alsof je een frikandel in de gang gooit ๐ (@[verwijderd] weet je nog ๐๐คฃ) Nee grapje.. maar toch, ik wacht wel haha!
Hooyo-shimbir Ik bereik vandaag wel een enorm hoogtepunt. Jemig wat kan een mens zich ellendig voelen ๐ซ
Lovely83 Ik lig op de SEH in het ziekenhuis geen idee waar ๐, arriveerde met de kinderen bij het vakantiehuisje en werd niet goed. Kreeg enorme pijn tussen de schouderbladen. Er ligt een vrouw naast mij die praat echt enorm hard met haar dochter. Ze snappen toch wel dat dat niet gepast is๐คฆ๐ปโโ๏ธ Of zouden ze zichzelf niet horen.
Rietjesbeker Lovely83 oh jee, hopelijk heb je niks ernstigs! En dan hoop ik bijna nog dat die vrouw naast je nog wat interessante verhalen heeft, als je toch 'verplicht' mee moet luisteren...
Lovely83 Rietjesbeker ik versta er niks van volgens mij praten ze Portugees. Ik ben enorm prikkelbaar door de hele situatie dus het irriteert mij enorm.
Vaasje Schuurpapier hahahahahaha eenogige slang wtf ik lig als een of ander paard te hinniken van het lachen nu๐คฃ
Schuurpapier Vaasje Niet m'n eigen grap helaas! Las het een keer op ZP en toen stikte ik ook van het lachen ๐ Dus die houden we erin!