Ik ben gisteravond ineens ongesteld geworden. Geen waarschuwing vooraf.. heb altijd een paar dagen daarvoor zere borsten, en ik krijg echt vlak daarvoor een humeur waar je bang van wordt. Maar niks van dat alles. Bovendien is dit dus na een cyclus van 21 dagen. Het lijkt wel steeds korter te worden. Nu spookt er door m'n hoofd dat ik hier misschien iets mee moet, gezien mijn moeder vervroegd de overgang in is gegaan? Maar goed, ik word bijna 29 en bij m'n moeder was dit pas 10 jaar later ofzo. Het zal toch niet? Dacht eerst ik kijk het nog ff aan, maar heb maandag een afspraak bij de huisarts omdat ik een spiraal ga laten zetten. Ik vraag wel ff of zij het nodig vindt om bloed te prikken!
Volgende klacht.. zaterdag op zondagnacht komt m'n lover na z'n werk hier binnensluipen om hier te slapen, MAAR NU BEN IK DUS ONGESTELD VERDORIE. Ik was hier geestelijk nog niet aan toe. Want mijn hoofd wil gewoon seks. En mijn lijf ook. Maar maar maar..... en hij is zooo lief erover haha, deze houd ik hoor.