[verwijderd] [verwijderd] aai wat sneu! Heel veel sterkte hiermee moet niet makkelijk zijn voor haar!
Manque Mijn zoon heeft me zo juist grandioos hard in mijn vinger gebeten. We oefenden oog-neus-mond-tanden, dus ik was al een beetje voorzichtig, maar dat mocht niet baten. Hij beet echt flink door zeg, rotzak. Blauwe, opgezwollen vingertop nu.
Marshmallow Tantetil hier precies hetzelfde, maar ook bij ons is er geen plek voor iedereen. Best wel een groot probleem dus. Ik hoop dat er dan misschien wel ergens anders plek is bij mij in Amsterdam. Op bureaus ofzo.
Marshmallow Marshmallow hopelijk blijft dit nog even zo. De Nederlandse politie werkt met Citrix, maar heeft besloten de servers niet uit te schakelen. Er zijn „aanvullende maatregelen” getroffen om hackers buiten de deur te houden, zegt een woordvoerder. De politie staat „in nauw contact met het NCSC” en onderzoekt welke impact het op het politiewerk heeft om de servers toch uit te schakelen.
Sweetl Oei auw😳 ik vroeg me wel eens af of je echt een vinger eraf kan bijten. Ik ben een tijdje terug ook gebeten, semi hard want hij wist wel dat het niet mocht, en zeer deed. Maar echt heel hard. (mijn 1jarige) Maar als daar geen bewust besef is oid en ze bijten echt door door... 👀👀
[verwijderd] Ysabella Ohh lekker! Ik ben in bed gaan liggen, maar ik bleef het koud hebben. Ben heet gaan douchen, dat scheelde wel iets. Het is vooral vermoeidheid.
Marshmallow Ik wilde vanavond lekker gezellig filmpje kijken met zoon, maar dochter gaat maar niet slapen. Echt heel erg irritant. Film kijken wordt ook niets meer zo.
Vulpen Manque Nee dat zal dan wel. Kennelijk hebben wij nog wel Citrix, maar dan gebruik ik het nooit. Snap even niet wat het nu is, gebruik je het nu om vanaf je thuiscomputer in te kunnen loggen? Kun je dan niet net zo goed een VPN gebruiken? Maar dan moet je wel een werklaptop thuis hebben natuurlijk.
[verwijderd] Zucht steun, commentaar van hier tot Tokio. Driemaal raden wat hier gekeken wordt. 😏🤦♀️ Ik kijk nog liever de wedstrijd als dat ik luister naar het geklaag over de betreffende wedstrijd.
Hopsatee Zooo ik heb me in tijden niet zo ziek gevoeld zeg 🤒 Ik kom die nacht ook niet door 😫 Ik wil slaaaapeeeennnn
Marshmallow Hopsatee aah beterschap! Pff dochter gisteren dus pas om 20.30 in slaap, maar gewoon om 5.45 wakker. Zelf al wakker om 5.15, voel me echt top 😫
Liekje81 Hopsatee Beterschap! Ik ben ook al ziek sinds dinsdag. Vandaag voel ik me eindelijk weer iets beter.
Nescio Hopsatee beterschap! Ik had vorig jaar rond deze periode ook echt griep, was een week buiten strijd. Hopelijk knap je snel weer op!