[verwijderd] dat ga ik ook doen. Hij zoekt het maar even uit en ik zie wel wanneer ik weer wat hoor.
Ik lees het allemaal nu pas en denk dat je veel goede adviezen gehad hebt, maar wilde je toch nog even heel veel sterkte wensen 🌹
Ik denk dat je het hartstikke goed doet gezien de situatie. Je hebt je best gedaan, maar het zit er gewoon niet in. Laat je ex nu maar met een voorstel komen wanneer hij zijn kinderen wil zien.
Het al gezegd maar ik zou absoluut geen vaste dag afspreken! Daar kom je niet meer vanaf, zeg ik helaas uit ervaring! 😢 Hier ook een aggressieve ex en ik heb uit angst in het begin te veel mee gebogen. De omgangsregeling verloopt heel slecht en is ronduit schadelijk voor de kinderen, maar OMDAT er een 'vaste afspraak' is kom ik er dus niet onderuit. En dat terwijl ex geen handtekening wil zetten onder het ouderschapsplan....
Ik zou je willen adviseren advies in te winnen bij een goede familierecht advocaat (eerste keer is vaak gratis), zodat je heel duidelijk hebt wat wel/niet kan en mag.
Beste advies wat ik afgelopen jaar heb gehad: angst is een hele slechte raadgever!