[verwijderd] Zoon is volgende week jarig. Wat ik daarmee moet doen weet ik nog niet zo goed. Ik wil dus geen initiatief tonen, maar ik vind wel dat ik hem de mogelijkheid moet bieden naar de verjaardag van zijn zoon te kunnen. Zijn moeder en zus komen dan in ieder geval langs. Ik zit te denken om hem mee te delen dat zij dan komen en hij op dat moment ook kan komen. Maar ik weet eigenlijk niet of dat zo'n goed idee is. Iemand hier nog tips voor?
Niet doen. Geen bericht sturen. Geen initiatief betekend stilte en niks doen. Hoe moeilijk ook! Zijn moeder en zus komen, laat het maar aan hen over. Hij heeft je geblokkeerd, je hebt hem laten weten dat hij je kan bereiken en zijn familie komen langs. Dan heb je echt alles gedaan en laat het los! Mochten zijn moeder en zus vragen waar hij is, dan zeg je dat je het niet weet want je hebt niks van hem gehoord. Klaar.
En ik zou dat van het gezag zeker doen. Ik moet bij ieder gesprek op school, aanvragen ID kaart etc van de kinderen, weer een beroep doen op ex. En dat vind ik echt vervelend terwijl het contact nu best wel redelijk is. Ik zou zeggen, grijp die kans nu, dat scheelt je een hele hoop de komende jaren. Want voordat je jongste 18 is, dat duurt denk ik nog wel even. En zeker ook met medische dingen. Mijn ex begrijpt onze jongste zijn ziekte ook maar beperkt, maar wil wel mee beslissen. Dat is echt een gedoe kan ik je vertellen.
Ow edit, en dus ook niet zijn moeder/zus van te voren appen of zij weten of hij op de verjaardag komt etc hè!! Gewoon niks doen.
(Mijn ex heeft me ook een keer maanden geblokkeerd. Het is heel moeilijk in het begin, maar daarna was het heerlijk rustig! 👍)