Torretjeee [verwijderd] ik zou gewoon zeggen. Ik heb een vervanger voor zoveel weken. Ik zie je wel weer in het nieuwe jaar π.
Vulpen Torretjeee [verwijderd] Dit zou ik ook doen. Ze kan jouw vraag gewoon niet beantwoorden, hoe lang jullie ook blijven appen.
[verwijderd] Torretjeee Vulpen En de ontknoping. Ze appt net weer dat ze er komende week toch wel is en alleen de week erna afwezig zal zijn. Ik volg het even niet meer, maar mij hoor je niet klagen π€.
Deliana aardbeitjes herkenbaar... Brandende lampjes in de auto zijn een verschrikking. Helemaal omdat daar altijd een keiharde PIEP! Bij komt kijken en ze altijd gaan branden als je met 120 km /uur op de snelweg rijd en nog zeker een half uur van huis bent. Ik heb nog een trauma van het laatste lampje dat ging branden: motorstoring. Om een lang verhaal kort te maken; de piep die je hoort bij achteruit rijden was stuk en ik was 659,- armer π Hopelijk valt het mee!
[verwijderd] Deliana de piep die je hoort bij achteruit rijden was stuk en ik was 659,- armer π Voor dat bedrag doe ik het wel zonder piep en kijk ik wel over mijn schouder. Wat een geld zeg π³. Waarschijnlijk was je de helft al kwijt voordat je wist waarom het lampje brandde. Ik haat dat specifieke lampje. Het kunnen 20 rampzalige dingen betekenen, maar ook 20 lekker boeien dingen waar je gewoon mee door kan rijden.
aardbeitjes Deliana om te voorkomen dat ik op de A2 in de berm kom te staan ging ik toch maar langs inderdaad. Wat een geld voor een achteruitrijd-waarschuwing/ lampje joh! Volgens de garage brandt het servicelampje. Oftewel; de auto heeft een beurt nodig. (Heb ik daar een lampje voor??) Ze kon mij niet uitleggen waarom de auto nu al 2x zelf ging afremmen en ik even op de vluchtstrook stond. Dus ben bang dat er wel iets tijdens de beurt aan het licht komt (over 2 weken).
Deliana [verwijderd] het waren vnl arbeidskosten, omdat ze dus niets konden vinden en het stomme lampje maar bleef piepen en branden. Ik ben ook wel een beetje boos geworden. Na een paar uur zoeken had ik hem ook weer kunnen ophalen om hem naar een garage brengen waar ze hem gewoon kunnen uitlezen. Nooit meer geweest.
[verwijderd] [verwijderd] Huh? Maar weet je nou hoeveel weken ze er niet zal zijn? Edit: Niet dus! π€¦π»ββοΈ
Rietjesbeker Dochter heeft 10 minuten in de auto geslapen en hoeft nu uiteraard geen middagslaapje meer. Ze ligt al een dik uur in bed te spelen en te zingen, maar ik vertik het om haar eruit te halen. Ik wil verdorie ook even rust! En ik weet gewoon dat ze vanmiddag retechagerijnig is, want anders slaapt ze nog minimaal 2 uur 's middags π©
Ysabella Rietjesbeker stiekem moet ik hier zo om lachen.π Als zoon in de auto bijna in slaap valt halen we altijd de gekste capriolen uit precies om jou reden. π
Cactusje Ysabella Haha! Deed ik bij de oudste ook. Zij kreeg het altijd voor elkaar om vlak voor thuiskomst nog eens in slaap te vallen, ook op lange ritten. Dan gingen we keihard zingen ofzo, als het maar met veel kabaal gepaard ging zodat ze thuis meteen naar bed kon. De jongste heeft het altijd vertikt om in de auto te slapen, zij weigerde sowieso te gaan slapen zolang het niet haar eigen bedje was. Heel vervelend als je op familiebezoek gaat die een eind weg wonen.
Robije Mβn man is naar zβn vader en wilde de meiden meenemen. Ik blij, denk dan kan ik even lekker languit op de bank... komt de oudste thuis met 2 vriendinnen π. Daahaag middagdutje π.
Dahlia Gewoon een baal moment met tranen. Anderhalf jaar 2 studies gedaan en telkens worden afgewezen op te weinig ervaring. Ik wordt een beetje afwijs moe en onzeker π
[verwijderd] Dahlia He bah. Dat is inderdaad stom. Moeten wel hele domme werkgevers zijn dat ze jou niet willen aannemen.
Linnetje Snot, snot, snot... Snot uit mijn neus Snot uit mijn oren Snot uit mijn keel Snot uit mijn ogen Snot, snot, snot... Ben er na 5 dagen zΓ³ klaar mee π
Rietjesbeker Linnetje ik wacht totdat het snotmonster dat mijn dochter momenteel is mij ook aansteekt. Lekker stomen, neusspray voor het slapengaan en hopen dat het snel voorbij is!
Ysabella Vanavond gaan mijn man en ik 70 ballonnen opblazen voor het verjaardagsfeestje van onze zoon. Ik klaag nu al zonder dat ik weet of het niet of wel gaat lukken.π