Rietjesbeker Dochter heeft 10 minuten in de auto geslapen en hoeft nu uiteraard geen middagslaapje meer. Ze ligt al een dik uur in bed te spelen en te zingen, maar ik vertik het om haar eruit te halen. Ik wil verdorie ook even rust! En ik weet gewoon dat ze vanmiddag retechagerijnig is, want anders slaapt ze nog minimaal 2 uur 's middags π©
Ysabella Rietjesbeker stiekem moet ik hier zo om lachen.π Als zoon in de auto bijna in slaap valt halen we altijd de gekste capriolen uit precies om jou reden. π
Cactusje Ysabella Haha! Deed ik bij de oudste ook. Zij kreeg het altijd voor elkaar om vlak voor thuiskomst nog eens in slaap te vallen, ook op lange ritten. Dan gingen we keihard zingen ofzo, als het maar met veel kabaal gepaard ging zodat ze thuis meteen naar bed kon. De jongste heeft het altijd vertikt om in de auto te slapen, zij weigerde sowieso te gaan slapen zolang het niet haar eigen bedje was. Heel vervelend als je op familiebezoek gaat die een eind weg wonen.
Robije Mβn man is naar zβn vader en wilde de meiden meenemen. Ik blij, denk dan kan ik even lekker languit op de bank... komt de oudste thuis met 2 vriendinnen π. Daahaag middagdutje π.
Dahlia Gewoon een baal moment met tranen. Anderhalf jaar 2 studies gedaan en telkens worden afgewezen op te weinig ervaring. Ik wordt een beetje afwijs moe en onzeker π
[verwijderd] Dahlia He bah. Dat is inderdaad stom. Moeten wel hele domme werkgevers zijn dat ze jou niet willen aannemen.
Deliana [verwijderd] het waren vnl arbeidskosten, omdat ze dus niets konden vinden en het stomme lampje maar bleef piepen en branden. Ik ben ook wel een beetje boos geworden. Na een paar uur zoeken had ik hem ook weer kunnen ophalen om hem naar een garage brengen waar ze hem gewoon kunnen uitlezen. Nooit meer geweest.
Linnetje Snot, snot, snot... Snot uit mijn neus Snot uit mijn oren Snot uit mijn keel Snot uit mijn ogen Snot, snot, snot... Ben er na 5 dagen zΓ³ klaar mee π
Rietjesbeker Linnetje ik wacht totdat het snotmonster dat mijn dochter momenteel is mij ook aansteekt. Lekker stomen, neusspray voor het slapengaan en hopen dat het snel voorbij is!
Ysabella Vanavond gaan mijn man en ik 70 ballonnen opblazen voor het verjaardagsfeestje van onze zoon. Ik klaag nu al zonder dat ik weet of het niet of wel gaat lukken.π
Dahlia aardbeitjes T gaat gelukkig (nog) niet over de sollicitatie waar jij weet van hebt π Als ik daar wordt afgewezen op te weinig ervaring dan ga ik echt even in een hoekje huilen. Ik hoor daar volgende week (pas) van. Ze vragen daar een kandidaat met kennis van en motivatie tot vervolgopleiding. Ik heb 100% kennis van en heb zelfs de vervolgopleiding bijna af. Die vervolgopleiding bieden hun aan om te betalen mja dat geld zijn ze aan mij al niet kwijt dus win win toch?! Ik hoop nog steeds iig daar aan de bak te kunnen en jou ooit eens te ontmoeten en mijn sterke kant te laten zien ππ
Ysabella Ik geef jullie gewoon even een update. π Ik ben. Nu bezig met alle ballonnen opblazen met de kite surf pomp.π€ De hele woonkamer ligt al vol...