Ze komt hier al jaren en ze is wel goed in haar werk. De twee hiervoor waren echt drama. Eentje stal pizza’s en brood uit de vriezer en de ander meldde regelmatig af met de mededeling dat ze een kater had. Als ze zich überhaupt al afmeldde. Gewoon niet op komen dagen was ook een optie. Het kan dus echt veel erger 😂.
Met deze vrouw heb ik gemiddeld 1 a 2 keer per jaar zo super irriterend gesprek. Laatste keer was het onderwerp emmer vs. afwasteil 🤦♀️.
In haar verdediging; ze is doof, we appen dus niet in haar moedertaal en ze vindt het echt heel moeilijk om wat abstracter te denken. Vandaar ook de lappen teksten met 1000 voorbeelden over Pietje die dat wel kan en Elsje die het zus doet enz. Ik vermoed dat ze laag begaafd is en sociaal - emotioneel heeft ze vroeger veel gemist door haar doofheid.
Ik denk dat ze het oprecht niet goed begrijpt, omdat ze zich niet in mij kan verplaatsen en dat ze bang is voor haar baantje. Ik raak natuurlijk geïrriteerd, omdat ik het gevoel krijg niet serieus genomen te worden en zij leest mijn irritatie volgens mij helemaal niet, waardoor ze door blijft gaan.
Het is verder een lieve en aardige vrouw, dus ik vind het niet goed voelen om haar te straffen voor iets wat ze waarschijnlijk helemaal niet kan of begrijpt. Desalniettemin vind ik haar nu wel even super vervelend en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag 😬.