June Sorry zie het nu pas! Op zich best goed. S. heeft na 3,5 jaar week in week uit geen therapie meer, dus dat brengt al veel rust. Niet dat alles nu over is natuurlijk. De eerste schooldag was ze namelijk al in dikke tranen bij de moeder van een vriendin in de armen gevallen, die een traktatie kwam brengen. Haar juf heeft 0,0 overdracht gedaan (ze ging ook plotseling weg dus zal dr wel niet meer geboeid hebben), dus haar nieuwe meester wist van niks. Overal hingen naamkaartjes met haar achternaam. Heeft ze zo'n afkeer van, huilen huilen.. die moeder belde me, waarna ik de meester een berichtje stuurde. Hij belde me meteen binnen 2 minuten en heeft het goed opgelost dus dat is heel fijn. Maar het loopt nog altijd als een dikke rode draad door ons leven, dag in dag uit is er een moment dat het oppopt.
N. gaat zijn gangetje, is wel héél erg pittig momenteel (herkenbaar wat je schreef over M. @Hopsatee, maar daar hadden we het al weleens over gehad). Hopelijk gaat ie in groep 3 wat uitdaging krijgen want hij is zeker met rekenen al best wat verder.
Z. doet het echt fantastisch! Ze is net 1,5 en het praten gaat heel de dag door, met 5 woordzinnen enzo al. Dus dat is heel leuk en gezellig. Een echte boef is het, handen vol aan! Hebben 2 weken terug wel de uitslag gekregen (na 5 mnd) van het genetisch onderzoek en daar is helaas uitgekomen dat ze inderdaad een genetische afwijking heeft. Niemand kan voorspellen wat dat voor haar gaat betekenen in de toekomst. Als je de beschrijving leest van die afwijking, dan vind ik het best heftig en negatief klinken allemaal en kan ze al meer dan dat veel kinderen überhaupt zullen kunnen. Het kan dus ook zijn dat ze het alleen merkt aan het kleiner en lichter zijn. Dat hopen we met heel ons hart. Maar we zijn sowieso heel trots op wat ze allemaal al kan nu en vieren elke ontwikkeling!
Verder ben ik nu 21 weken zwanger. De genetische afwijking ligt echt bij Zoë zelf, dus haar zusje daar zijn geen zorgen over gelukkig. Voel me goed en het vliegt voorbij!
Hoe gaat het met jou? 😊
Nog ff een fotootje van onze heerlijke bende van ellende. Haal het later weer weg.