Trees Vulpen je gebruikt haar oude naam per ongeluk π. Alleen nu durf ik de juiste naam hier niet neer te zetten, omdat ze de naam veranderd heeft ivm herkenning. Misschien kun jij het in je post aanpassen?
Snoeki Zonnebloem Nee dat zouden wij erg jammer vindenπ . maar het blijft natuurlijk je eigen keuze.
Zonnebloem Softbasegaming gevoel van een mindere klik/geen behoefte aan het forum. Vulpen maar we waren je dus nog niet vergeten π Ik ging inderdaad niet meer met julie meeschrijven om te kijken of jullie mij ergens nog gingen noemen/missen. π€₯π€£
Softbasegaming Zonnebloem gevoel van een mindere klik/geen behoefte aan het forum. Oooh dat heb ik ook regelmatig. Voel me echt heel erg buiten de boot vallen.
Toch6 Zonnebloem doe niet zo gek. Als je vertrekt, doe het dan spectaculair π€ͺ Softbasegaming herkenbaar voor velen. Om de zoveel tijd wordt dat besproken en zijn er best wat die dat denken
iMoeder Softbasegaming Ow dat heb ik ook. Maar dat heeft iedereen hier geloof ik. Dus we zijn de boot van buiten de boot val mensen.
Zonnebloem Toch6 herkenbaar voor velen. Om de zoveel tijd wordt dat besproken en zijn er best wat die dat denken Denken of het zo voelen zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.
Softbasegaming Toch6 herkenbaar voor velen. Om de zoveel tijd wordt dat besproken en zijn er best wat die dat denken Ik voel me gewoon enorm buiten de boot vallen π