Rietjesbeker fijn om van je te horen, sterkte!
Hoe is het met. Deel 2
[verwijderd]
Rietjesbeker sterkte, hopelijk tot snel weer
Rietjesbeker sterkte
Rietjesbeker sterkte!
@Pimpelmeesje hoe is het met je huis en klussen? Ik moest er ineens aan denken. Misschien heb je dat al een keer verteld maar heb ik het gemist.
Rietjesbeker veel sterkte
Tantetil het plan ligt er, maar er is nog niets gebeurd.
Moeten wachten op de offerte van de aannemer en dan kan hij hopelijk ook vertellen wanneer ze gaan beginnen...
Pimpelmeesje zijn week is nog niet om?
Toch6 hij zei dat ie t zou proberen voor z'n vakantie te maken, hij heeft zelfs niet een bericht gestuurd dat ie t niet ging redden..
Pimpelmeesje tegen de tijd dat C uit huis gaat is t wel af
Pimpelmeesje nou niet leuk zeg! Is het nu wel rolstoeltoegankelijk? En had je nog een lamp gekocht?
@Honkeytonk Hoe gaat het slapen met die van jou? Is het nog gelukt om hem een middagslaapje te laten doen? Hier namelijk niet
Vulpen als ik zeg drama.. dat is een understatement. In de afgelopen week is het 2x gelukt een middagslaapje. Vandaag weer niet.
S avonds en s nachts gaat het wisselend. De ene keer is het met een uurtje goed en slaapt hij en de andere keer is het 2 uur gedoe.
En s nachts of s ochtends vroeg als hij wakker wordt, wordt hij heel verdrietig wakker, huilen, niks willen, terwijl voorheen was het gewoon roepen en dan wilde hij meestal wat drinken ofzo.
Vanmiddag heb ik de oudste naar een vriendje gebracht en de jongste met m'n man in de wagen wandelen (dan valt hij meestal wel een uurtje in slaap) en ben ik ook naar bed gegaan .
Honkeytonk Wat een ellende joh. Dan zou je bijna dat ledikant weer tevoorschijn halen...
Als ze hier geen middagslaapje doet, valt ze meestal wel 's avonds als een blok in slaap, dat is dan weer een voordeel
Vulpen Dan zou je bijna dat ledikant weer tevoorschijn halen...
Ja daar hadden we de laatste tijd zelfde ellende mee omdat hij daarnet zo soepel uit klom anders had ik dat zeker weten gedaan