June Micchan Ik heb haar een pb gestuurd in te hoop dat ze een melding in haar e-mail zou krijgen. Maar ze is echt even weg. đ
Gossipgirlxoxo Micchan jij werd op zp genoemt in een topic hoe is het met? Weet niet of je de behoefte hebt maar ik denk dat je dat lid een plezier doet even te laten weten hoe het gaat daar.
Jute [verwijderd] eb @Pimpelmeesje Ja klopt! Dat ben ik. Mijn dochter gaat volgend schooljaar starten op een nieuwe school. Was een snelle actie einde schooljaar.
June Jute Ik ben blij voor jullie!! Hopelijk heeft ze nog 2 leuke jaren. Heeft ze al in haar nieuwe klas kunnen kijken?
Rietjesbeker Blue hey, ik ben er nog. Maar zit even niet lekker in mijn vel, komt wat veel tegelijk mijn kant op, daar moet ik even doorheen. I'll be back
[verwijderd] Gossipgirlxoxo Ze is op ZP actiever dan hier. Dus ik weet niet of ze de oproep hier snel leest.
Micchan Gossipgirlxoxo Huh? Ik heb dat topic doorgelezen maar ik zie mijn naam nergens voorbij komen. đ
Blue Micchan volgens mij was het in "onvergetelijke topics"! Ik zag namelijk dat iemand jou noemde en bijna meteen daarna plaatste je zelf ook een bericht (losstaand bericht, geen reactie op dat lid). Dat was me opgevallen, vandaar đ