Micchan Gossipgirlxoxo Huh? Ik heb dat topic doorgelezen maar ik zie mijn naam nergens voorbij komen. ๐
Blue Micchan volgens mij was het in "onvergetelijke topics"! Ik zag namelijk dat iemand jou noemde en bijna meteen daarna plaatste je zelf ook een bericht (losstaand bericht, geen reactie op dat lid). Dat was me opgevallen, vandaar ๐
Rietjesbeker Blue hey, ik ben er nog. Maar zit even niet lekker in mijn vel, komt wat veel tegelijk mijn kant op, daar moet ik even doorheen. I'll be back
Tantetil @Pimpelmeesje hoe is het met je huis en klussen? Ik moest er ineens aan denken. Misschien heb je dat al een keer verteld maar heb ik het gemist.
Pimpelmeesje Tantetil het plan ligt er, maar er is nog niets gebeurd. Moeten wachten op de offerte van de aannemer en dan kan hij hopelijk ook vertellen wanneer ze gaan beginnen...
Pimpelmeesje Toch6 hij zei dat ie t zou proberen voor z'n vakantie te maken, hij heeft zelfs niet een bericht gestuurd dat ie t niet ging redden..
Tantetil Pimpelmeesje nou niet leuk zeg! Is het nu wel rolstoeltoegankelijk? En had je nog een lamp gekocht?
Pimpelmeesje Toch6 echt hรจ ๐ Tantetil het ziet er gewoon hetzelfde uit als toen we het kochten, behalve dat de schrootjes in het plafond eruit gehaald zijn door vrienden en de keuken is eruit gehaald, die had ik verkocht. Lamp koop ik wel als we weten welk jaar we gaan verhuizen..