Bloem we hebben een plan, donderdag weer een afspraak en dan is hopelijk alles klaar om een definitieve tekening te maken, dan kan een technisch plan worden gemaakt en dan kan de aannemer eindelijk de offerte gaan maken.
πŸ™„

• [verwijderd]

Pimpelmeesje
    Ik hoop dat er in de komende week meer rust jullie kant op zal komen en meer duidelijkheid voor de verbouwing.

Vulpen hey! Hier gaat het goed. Lekker aan het werk en aan het tuinieren/verbouwen, dus minder internetten voor mij ☺
    Ik woon bovenop de 'berg' hier dus heb weinig last van de regenval, daarentegen heb ik veel filmpjes van mensen uit de buurt en omliggende dorpen gezien die het water in huis hadden staan of de straten blank. Bekend probleem hier.
    Voor de moestuin is het goed πŸ˜…

9 dagen later
    12 dagen later

Wie was ookalweer van plan om van school te wisselen nog volgend schooljaar? Ik weet niet meer welk topic het was, vroeg mij af of het nog gelukt was.

• [verwijderd]

Jute fijn dat het geregeld is, hopelijk gaat ze het daar naar haar zin krijgen!

Jute Ik ben blij voor jullie!! Hopelijk heeft ze nog 2 leuke jaren.
      Heeft ze al in haar nieuwe klas kunnen kijken?

Micchan Ik heb haar een pb gestuurd in te hoop dat ze een melding in haar e-mail zou krijgen. Maar ze is echt even weg. 😟