[verwijderd] jawel hoor, merkte alleen dat het forum nogal m'n telefoonverslaving in de hand werkte dus ik heb 'm van de homepage van m'n browser gehaald πŸ˜‰
Ik vind 't ook echt supertof dat er zo veel liefde en privΓ© tijd in het forum wordt gestopt maar ik vind de nieuwe kleuren erg heftig 🀐 kom af en toe nog wel even koekeloeren, maar ik kan t allemaal niet bij houden, en ik zit niet echt lekker in m'n vel door alle drukte en stress rondom huis en mijn lijf dat niet mee werkt. Ik zal wel af en toe eens reageren zodat jullie weten dat ik nog leef πŸ˜‡

Bloem we hebben een plan, donderdag weer een afspraak en dan is hopelijk alles klaar om een definitieve tekening te maken, dan kan een technisch plan worden gemaakt en dan kan de aannemer eindelijk de offerte gaan maken.
    πŸ™„

• [verwijderd]

Pimpelmeesje
      Ik hoop dat er in de komende week meer rust jullie kant op zal komen en meer duidelijkheid voor de verbouwing.

Vulpen hey! Hier gaat het goed. Lekker aan het werk en aan het tuinieren/verbouwen, dus minder internetten voor mij ☺
      Ik woon bovenop de 'berg' hier dus heb weinig last van de regenval, daarentegen heb ik veel filmpjes van mensen uit de buurt en omliggende dorpen gezien die het water in huis hadden staan of de straten blank. Bekend probleem hier.
      Voor de moestuin is het goed πŸ˜…

9 dagen later
      12 dagen later

Wie was ookalweer van plan om van school te wisselen nog volgend schooljaar? Ik weet niet meer welk topic het was, vroeg mij af of het nog gelukt was.