Nescio Kopen bij echt eerlijke merken, tweedehands kopen en huren zou de norm moeten worden.
Dit ook. Shein, H&M, Zara, primark etc. kan gewoon echt niet meer. 2de hands en anders kijken naar de ecologische merken.
Maar heel eerlijk, voor de kinderen koop ik alles 2de hand en ze krijgen allemaal 2 setjes per jaar van een eerlijk en ecologisch merk (Daar zijn in ieder geval keurmerken voor).
Voor mezelf koop ik denk ik nog niet 50% 2de hands, omdat ik het zo lastig vind met zoeken etc. Daar moet ik echt wel een verbeterslag in maken! (ik koop sowieso weinig voor mezelf, en bv al mijn zwangerschapskleding is wel 2de hands). Maar dan ga ik toch nog liever naar een winkel om te passen ,maar die hebben nooit ecologische merken.
En ben ook al niet volledig vegan 😅. Ik ben dus ook echt niet heiliger dan de paus.
dus ja, het is ook wel echt lastig om als mens daarin te veranderen. Ik doe echt wle mijn best, maar het is natuurlijk niet genoeg. En ik voel dan ook, de helft (geen idee hoor) van NL vind het sowieso allemaal onzin, wat maakt het dan eigenlijk uit. Maar ja, als we allemaal zo denken.