LilyMilie En ik heb dat shirt ook! 😁)

Heel erg, maar dat weet ik nog πŸ™ˆ. We hebben een paar jaar geleden ooit een gesprek gehad over band shirts en deze vonden wij beiden prima kunnen, omdat het gewoon een hele goede band was.

Trees Haha! 😁 en dat vind ik nog steeds! Ik droeg hem een paar dagen geleden nig met zwarte skinny’s en ik voelde me zo cool haha!

• Trees hebben hierop gereageerd.
    • Trees vindt dit leuk

Tantetil

Wat een mooi verhaal. Hopelijk blijven de hoedjes na die paar maanden toch behouden en gaan ze niet alsnog naar het grofvuil. Denk dat ze er wat vintage kleding winkels heel blij mee kunnen maken.

We waren naar de kinderboerderij vandaag… nu wil ik cavia’s 😍

Softbasegaming Ha, dat vond oudste hier eerst ook zo verschrikkelijk! Maar hou vol, want tegenwoordig is ze eraan gewend en vindt ze het prima πŸ‘

Nieuwe brillen! Heb de mijne al 9 jaar πŸ™ˆ Afgelopen jaren wel vaker gekeken, maar alles was te groot voor mn hoofd. En heb nu met alleen montuur aan de bovenkant, juist zodat die bril niet mn hele gezicht in beslag neent. Maar die modellen zijn er weinig meer, of met tr grote glazen. Ik vind de kunststof brillen zo leuk! Maar alles was te groot. Maar nu hadden ze XS maatjes! En ik heb een kinderbril erbij zitten 🀭🀣 Er was een leuke actie, 3 voor 1, dus 2 gewone en de linkse op de foto wordt een zonnebril.

Liekje81 wat zijn ze leuk!!
          waar ben je geweest? Ik heb een minihoofd en draag mijn bril ook alweer te lang?