Vulpen heel irritant. Ik merk wel dat ik moe word en dat alles minder goed werkt, maar het ziek zijn, komt pas een paar uur later. Mijn man vond het wel echt een super tof cadeau. Hij heeft er echt van genoten.

Ik heb vanmiddag 1 afspraak in het revalidatiecentrum. Vanavond komt onze thuiskapper bij de buren en ga ik mijn haren laten knippen. Het overgeven is nu klaar. Alleen nog maar hoofdpijn en duizelig, dus ik denk dat dit beiden wel gaat lukken. Het ergste volgens mij al gehad ๐Ÿ‘.

Trees oh wat leuk zeg!! Fijn dat jouw man er zo van genoten heeft โ˜บ๏ธ
Wel balen dat je achteraf de โ€˜klappenโ€™ krijgtโ€ฆ.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

(Foto: puntje aan hiel)

Op de poli..
Eindelijk meer behandeling voor mijn hielsporen. Resultaat: nachtgips, nog meer fysio, nieuwe steunzolen en veeeeel oefeningen doen.

• Trees hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Trees
    Echt overgaan zal het niet, maar je kunt periodes klachtenvrij zijn. De klachten komen uit het omliggende weefsel wat ontsteekt. Je kun het eigenlijk alleen maar zo min mogelijk belasten.
    Met mijn auto-immuunziekte, weet ik niet of dat de beste combi is. Het doel is nu zo zoveel mogelijk klachtenvrij worden. ๐Ÿ‘

Haar er vanavond af geknipt. Ik ben er blij mee ๐Ÿ˜. Ik denk dat het qua werk ook wel mee gaat vallen. Dit is zonder styling en vind ik eigenlijk ook al prima.

• [verwijderd]

Trees
        In ieder geval dat er weer een behandeling mogelijk is, die het hopelijk gaat verbeteren.

Trees Super leuk!!

LilyMilie En ik heb dat shirt ook! ๐Ÿ˜)

Heel erg, maar dat weet ik nog ๐Ÿ™ˆ. We hebben een paar jaar geleden ooit een gesprek gehad over band shirts en deze vonden wij beiden prima kunnen, omdat het gewoon een hele goede band was.

Trees Haha! ๐Ÿ˜ en dat vind ik nog steeds! Ik droeg hem een paar dagen geleden nig met zwarte skinnyโ€™s en ik voelde me zo cool haha!

• Trees hebben hierop gereageerd.
          • Trees vindt dit leuk

Tantetil

Wat een mooi verhaal. Hopelijk blijven de hoedjes na die paar maanden toch behouden en gaan ze niet alsnog naar het grofvuil. Denk dat ze er wat vintage kleding winkels heel blij mee kunnen maken.