Strijkkralen met zij-van-vier. Jullie mogen drie keer raden wie welk stuk heeft gedaan
NU (fototopic) deel 2 π
- Bijgewerkt
Vanavond gondelvaart over t water achter ons huis. De hele week al veel saamhorigheid, overal straten versierd. Nu gezellige bedrijvigheid op t water.
Wat geniet ik van die soort dorpse gezelligheid.
Noordeling gezellig! Ik kan daar ook zo van genieten .
[verwijderd]
Sorry, sorry, voor mijn vreselijk flauwe gevoel voor humor maar ik heb nou eenmaal pubers en het is besmettelijk
Ik zit RuPaul's drag race te kijken en de wifi haperde. Oh ironie
Al lekker hardgelopen.
Ik kijk T2 trainspotting. In mijn koophuis, met het geluid van mijn kind op de achtergrond. Ik voel me zo oud
- Bijgewerkt
Ik had mijn man een kamado workshop cadeau gegeven voor Vaderdag en dat was vandaag. Echt super leuk. Er waren 31 mannen en 1 vrouw (en dat was ik ). Ik geloof dat het echt een mannending was, maar we hebben een heerlijk 5-gangendiner op de kamado bereid en het was echt super leuk! Hier bezig met een blauwe bessen en appel crumble taart.
- Bijgewerkt
Vulpen heel irritant. Ik merk wel dat ik moe word en dat alles minder goed werkt, maar het ziek zijn, komt pas een paar uur later. Mijn man vond het wel echt een super tof cadeau. Hij heeft er echt van genoten.
Ik heb vanmiddag 1 afspraak in het revalidatiecentrum. Vanavond komt onze thuiskapper bij de buren en ga ik mijn haren laten knippen. Het overgeven is nu klaar. Alleen nog maar hoofdpijn en duizelig, dus ik denk dat dit beiden wel gaat lukken. Het ergste volgens mij al gehad .
[verwijderd]
- Bijgewerkt
(Foto: puntje aan hiel)
Op de poli..
Eindelijk meer behandeling voor mijn hielsporen. Resultaat: nachtgips, nog meer fysio, nieuwe steunzolen en veeeeel oefeningen doen.
[verwijderd] wat is de prognose? Denken ze dat het kan overgaan met de juiste behandeling?
[verwijderd]
Trees
Echt overgaan zal het niet, maar je kunt periodes klachtenvrij zijn. De klachten komen uit het omliggende weefsel wat ontsteekt. Je kun het eigenlijk alleen maar zo min mogelijk belasten.
Met mijn auto-immuunziekte, weet ik niet of dat de beste combi is. Het doel is nu zo zoveel mogelijk klachtenvrij worden.
[verwijderd] ik kan mij voorstellen dat nu wel fijner is dat er meer duidelijkheid is of niet?
- Bijgewerkt
Haar er vanavond af geknipt. Ik ben er blij mee . Ik denk dat het qua werk ook wel mee gaat vallen. Dit is zonder styling en vind ik eigenlijk ook al prima.