Ik hou van dit soort getallen op de km teller als ik aankom bij mijn huis.
Maar ik ben wel een beetje raar met getallen😜

Dol op muziek ☺️ ze weet hoe het keyboard werkt, nu continu de demomuziekjes aan en meedansen πŸ˜ŠπŸ’ƒπŸŽ΅πŸŽΆ

L heeft inmiddels blokfluit (na zwemdiploma's gekregen), dwarsfluit (toen ze 9 werd) en nu keyboard (met 11).
E dr handen zijn voor blokfluit nog net te klein maar ze probeert het wel, evenals keyboard. En ze heeft van dr eigen geld nu een xylofoon gekocht πŸ˜„ (wel een goede moest van mij dan, met de halve tonen ook. Geen "babyding").
Benieuwd wat er komende jaren nog meer bij komt πŸ˜„

Softbasegaming het werken op de naaimachine gaat nog niet helemaal foutloos. Hoeft ook niet, maar er moesten wel wat zoompjes weer uitgehaald worden. Ze heeft er wel veel lol in en daar gaat het om. Ze heeft gisteren oa dit soort tulband achtige haarbanden gemaakt van stretch fluweel (het is een wat vreemde foto -ik kijk raar 🫣)

πŸ“Έ

Toch6 wat leuk! Ik heb als kind ook keyboard gespeeld en later piano.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Noordeling

Trees
        Ik had vroeger blokfluit en gitaar. Zus had dwarsfluit dus dat mezelf ook geleerd (vond zus niet leuk dat ik er aan zat πŸ˜…). En er stond een orgel in de kamer en er lagen lesboeken dus dat kan ik ook een beetje. Wil nu graag nog panfluit en ik hoop dat E een viool wil πŸ™Š

Toch6 panfluit ben ik jaren gedaan (staat nu stof te vangen op de kast) en de oudste is net begonnen met vioolles. (Dan krijg k ook wel kriebels om dat te leren, maar gaat niet heel makkelijk op een 1/4 viool)

Toch6 ik heb harp gespeeld.

Mijn dochter vindt pianospelen wel leuk. Maar ik ben bang zodra het een moetje wordt, ze gaat afhaken. Ze mag het zichzelf (met behulp van papa) aanleren.

Toch6 ik heb blokfluit gedaan maar verder niks en vond dat altijd jammer. Mijn dochters zitten nu op piano (S) en viool (E en A). Vooral bij A is het een beetje ritmes spelen en leren strijken. Ze staat de helft van de les te kletsen tegen de juf ipv dat ze die viool goed vasthoudt 🀣

Toch6 ik heb mijzelf ook nog gitaar aangeleerd. Nu heb ik echter geen enkele muzikale aanleg of gehoor, maar ik vind het wel leuk om te doen πŸ˜….

Mijn kinderen hebben daarentegen wel echt aanleg ervoor, maar dat hebben ze van mijn man geΓ«rfd. Ik wil van de winter pianospelen met dochter weer oppakken. De laatste keer dat we samen achter de piano zaten, kreeg ik tijdens het spelen een beroerte (mijn spel was op dat moment ook vrij beroerd πŸ™ˆ).

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
          • Toch6 vindt dit leuk

Trees lijkt me wel spannend om dan weer achter de piano te gaan al is dat vast irreΓ«le angst want ik geloof niet dat de piano de oorzaak is.

Piano vind ik ook mooi maar weet nu niet waar te zetten. Misschien als we meer uit het speelgoed gaan.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 ik ben daar verder niet bang voor. Al is het wel een beetje gek. Wij hebben een elektrische piano. Neemt minder ruimte in.

Trees maar ook minder decoratief πŸ™ŠπŸ˜†

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 nee zo keyboard in je kamer is decoratief 😝🀣

Trees ook een doorn in mn oog dus ze moeten goed compenseren met de muziek 🀣

Maar een piano kan ik echt wel zien als interieuropkrikker ipv afbreker πŸ™‚ en als ik er dan toch naar moet kijken dan liever een mooie (en dure waarschijnlijk πŸ™ˆ)