Toch6 ik heb harp gespeeld.

Mijn dochter vindt pianospelen wel leuk. Maar ik ben bang zodra het een moetje wordt, ze gaat afhaken. Ze mag het zichzelf (met behulp van papa) aanleren.

Toch6 ik heb blokfluit gedaan maar verder niks en vond dat altijd jammer. Mijn dochters zitten nu op piano (S) en viool (E en A). Vooral bij A is het een beetje ritmes spelen en leren strijken. Ze staat de helft van de les te kletsen tegen de juf ipv dat ze die viool goed vasthoudt 🀣

Toch6 ik heb mijzelf ook nog gitaar aangeleerd. Nu heb ik echter geen enkele muzikale aanleg of gehoor, maar ik vind het wel leuk om te doen πŸ˜….

Mijn kinderen hebben daarentegen wel echt aanleg ervoor, maar dat hebben ze van mijn man geΓ«rfd. Ik wil van de winter pianospelen met dochter weer oppakken. De laatste keer dat we samen achter de piano zaten, kreeg ik tijdens het spelen een beroerte (mijn spel was op dat moment ook vrij beroerd πŸ™ˆ).

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
  • Toch6 vindt dit leuk

Trees lijkt me wel spannend om dan weer achter de piano te gaan al is dat vast irreΓ«le angst want ik geloof niet dat de piano de oorzaak is.

Piano vind ik ook mooi maar weet nu niet waar te zetten. Misschien als we meer uit het speelgoed gaan.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 ik ben daar verder niet bang voor. Al is het wel een beetje gek. Wij hebben een elektrische piano. Neemt minder ruimte in.

Trees maar ook minder decoratief πŸ™ŠπŸ˜†

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 nee zo keyboard in je kamer is decoratief 😝🀣

Trees ook een doorn in mn oog dus ze moeten goed compenseren met de muziek 🀣

Maar een piano kan ik echt wel zien als interieuropkrikker ipv afbreker πŸ™‚ en als ik er dan toch naar moet kijken dan liever een mooie (en dure waarschijnlijk πŸ™ˆ)

Toch6 piano’s zijn ook mooi! Ik zag pas een hele mooie oudroze 😍.

Onze piano mag ook niet in de wachtkamer staan.

Toch6 dat zeker! Wij hebben een hele mooie op m'n werk staan πŸ₯°.

Wij hebben hier in de buurt en piano winkel elke keer als we er langs rijen zegt E ook hier kan je een piano kopen πŸ€£πŸ˜…

Toch6
              Wat leuk zo muziekaal.

Hier twee gitaren voor mij en sinds kort een elektrische piano in huis voor mijn dochter 9 in huis. Ik hou er wel van.πŸ˜ƒ

Strijkkralen met zij-van-vier. Jullie mogen drie keer raden wie welk stuk heeft gedaan 😝

Vanavond gondelvaart over t water achter ons huis. De hele week al veel saamhorigheid, overal straten versierd. Nu gezellige bedrijvigheid op t water.
              Wat geniet ik van die soort dorpse gezelligheid.

• [verwijderd]

Sorry, sorry, voor mijn vreselijk flauwe gevoel voor humor maar ik heb nou eenmaal pubers en het is besmettelijk πŸ€·β€β™€οΈ

Ik zit RuPaul's drag race te kijken en de wifi haperde. Oh ironie πŸ™ˆ