Ik baal zo dat dit overbelast zijn mijn geheugen ook aantast.
Ik had gedoe met de verzekering van de auto. Ik heb daar contact over gehad met allianz, zij adviseerden Waarborgfonds maar ik heb uiteindelijk besloten dit niet te doen na het horen van ellendige verhalen.
Toen ik de nieuwe verzekering afsloot stond er in mijn account dat ik 2 schadevrije jaren had. Dus ik dacht (volgens mij?) dat de 2 schades verwerkt waren en ik toch in de plus uitkwam, maar misschien ook niet, en dacht ik prima zo whatever? ik weet echt niet meer wat ik allemaal besproken heb met allianz.
Vandaag mail gehad van nieuwe verzekeraar dat ze per dinsdag de verzekering weer stopzetten vanwege negatieve schadevrije jaren.
Dus hele middag mee bezig geweest, uiteindelijk besloten de schade van juni terug te betalen aan allianz zodat ik weer in de plus kom.
Zit ik in de chat om dat te vragen, zegt ie dat ik binnen een week mail krijg. Dus ik vraag of het sneller kan en leg uit waarom.
Krijg ik een heel verhaal over mij heen dat ik dit toch had kunnen weten, en dat ik nu deed alsof mijn neus bloedde.. echt sowieso wtf, zo praat je niet tegen een klant, maar ook superirritant dat ik dus niet meer weet hoe het zat. Of ik het echt al wist, of dat hij gewoon vindt dat ik het had moeten weten..
(Overigens heb ik wel een klacht ingediend)