Ik vind het leuk om de kinderen te laten schrikken. Kleine meid vraagt er zelf wel eens om als ik na het samen douchen me weer aan ga kleden en zij is nog bezig met afdrogen. Vooral de oudste schrikt snel en dat vind ik natuurlijk helemaal supergrappig, soms lijkt ze me zelfs aan terwijl ik een poging doe en ook dan schrikt ze vaak.
Fratsen
Tantetil Och kind toch
Tantetil oooh dit is een tijdje een hype geweest omdat je dan vollere lippen zou krijgen
Softbasegaming ik vroeg ook of ze het daarom had gedaan, maar ze zei van niet.
Ik kietel de kinderen graag, zeker tijdens stoeien. Bij de jongens moet ik altijd opletten, die vinden het niet altijd leuk. Mini echter roept dan stop, ik vind het niet meer leuk. En daarna heel dramatisch, jij mag me nooit meer kietelen. Dus ik heel dramatisch, nooit meer?
Grote glimlach, kun je me weer kietelen?
Onder het mom van geheel opvoedkundig verantwoord....
Kinderen hadden van die geeltjes op elkaar en mijn rus geplakt in de transportkosten van 'ik ben stom', 'ik stink', et cetera. Onderweg naar school kwamen we er ineens achter dat we die briefjes nog hadden. We hebben ze onder de ruitenwisser van een auto gedaan
Ik heb eens met een collega samen de indeling van de keukenkastjes veranderd op het werk. Zo grappig om te zien hoe iedereen de kast open doet en kijkt huh? Waar zijn de koffie kopjes.
En we hebben alle klokken van klas gewisseld, echt hilarisch!
Plakbandjes onder de computer muizen geplakt, dan draaide dat balletje niet meer.
Alle stoelen van de hele school achter elkaar in de gangen gezet.
En een vet leuk gedicht gemaakt voor de bouwvakkers die bij ons de school aan het verbouwen waren.
Deze collega werkt niet meer op de zelfde school maar we zijn met die fratsen wel beste vriendinnen geworden
Huggybird Plakbandjes onder de computer muizen geplakt, dan draaide dat balletje niet meer.
Het idee dat onze kinderen dit geintje nooit zullen snappen
Softbasegaming nu zit er toch een lampje onder dat je dan blokkeert? Of werkt dat niet zo?
Echt ooh ik dacht dat dat er gewoon doorheen ging
Softbasegaming mijn dochter van 13 kent ook geen muis met een balletje nee. Ze kent nog net de cd speler.
Puber slaapt met warme nachten onder de halfhoogslaper van kleine meid. Haar kamer is op zolder en daar is het natuurlijk bloedjeheet. Boven hebben we airco en laten we Snachts de slaapkamerdeur een stukje open staan. Vorig jaar heeft ze op een stapel dekbedden geslapen als ze bij haar zusje ging. Vanmorgen heb ik een luchtbed gekocht omdat me dat toch iets comfortabeler lijkt. Ik stuurde puber een appje over het luchtbed en of ze al bij zusje wilde slapen. Ze is heel blij met het luchtbed en wil al wel een verdieping lager. Ik zei dat ze dan vanmiddag zelf het luchtbed op mag blazen. kreeg ik terug. Ze weet niet dat ik daar natuurlijk ook een pomp bij heb gekocht, zo'n luchtbedje voor in het zwembad of zijn zwemband blazen we gewoon zelf altijd even op. Nu denkt ze dus dat ze die ook zelf op moet blazen, ze zal vanmiddag wel zien dat het gewoon met een pomp kan
Ik was net heel tevreden over mijn leven omdat mijn kinderen heel leuk met wat water in een afwasteil aan het spelen waren, kijk nou eens hoe relaxed dat ik niet met chloor en pompen in de weer hoef enzovoorts, toen bleek dat oudste jongste met behulp van een maatbeker doorweekt had gemaakt. Toen ze mij zag, was dat plots hรฉรฉl erg, en haar kleren moesten uit en ze had het koud, dus ik toog met haar naar boven. Net toen ik al die natte zooi uit had en haar wilde afdrogen, rende zij poedelnaakt naar de trap en bonkte al 'Blote ik! Buiten spelen!' roepend naar beneden, waarop oudste ook al haar kleren uittrok en haar achterna ging. Eenmaal beneden bleek het inmiddels te regenen, wat voor hen geen bezwaar was om door de tuin te rennen en daarna met smerige voeten door heel de kamer zonder dat ze me de kans gaven om een doekje of handdoek te pakken.
Ik houd niet van fratsen
- Bijgewerkt
Soms weet ik het niet, moet ik nou huilen of lachen? Uiteindelijk beslis ik dan dat ik doe alsof het mijn kind niet is. Mijn kind heeft soms -net als een kat- de gekke 5 minuten... in de supermarkt โKijk mama, ik ben een krokodil en doe de dodenrolโ.
Kind gaat op de grond liggen en rolt de winkel uit en als ik pech heb komt hij terug om voor een tweede keer als een kikker de supermarkt uit te springen.
Ik doe net alsof hij niet van mij is, maar iedereen weet daar dat hij wel van mij is. En eigenlijk is het leukste moment als iemand haastig om zich heen gaat staan kijken. Je ziet ze denken โwaaaaar is die moeder?!?!โ
Ysabella hahaha
Dat klinkt als mijn zoon! Als ze wat ouder worden weet je helemaal niet hoe je moet reageren
Gisteravond ging ik douchen om af te koelen. Ik hoor al wat gerommel op de gang.... Ahhhhhhhhhjjj 10 jarige trekt de douchedeur open en gooit een emmer ijskoud water naar binnen
Zoon: wat nou? Je wou toch afkoelen?