Ik was afgelopen vrijdagavond een hapje eten in mijn geboorte dorp samen met een goede vriendin. Wij hebben de traditie om tuinkabouters en bloempotten ed. te verplaatsen. Heb dit keer ook weer een aantal tuinen opgefleurd.🤣

Vroeger zijn onze fratsen wel eens in het plaatselijke krantje komen te staan…volgens mij weten ze in het dorp nog steeds niet dat wij het doen.

Lovely83 Ik heb dat wel eens in de krant gelezen! Dat er een dorp was waar de tuinkabouters aan de wandel gingen 🤣 Dat was jij!!!

Het leek mijn dochter een goed idee om haar lippen in een flesje te zuigen ofzo...kwam ze met een hele blauwe mond naar beneden. En dan nog volhouden dat ze gewoon zo wakker werd, stond al op het punt om naar het ziekenhuis te gaan. Hier was het al iets minder.

Ik vind het leuk om de kinderen te laten schrikken. Kleine meid vraagt er zelf wel eens om als ik na het samen douchen me weer aan ga kleden en zij is nog bezig met afdrogen. Vooral de oudste schrikt snel en dat vind ik natuurlijk helemaal supergrappig, soms lijkt ze me zelfs aan terwijl ik een poging doe en ook dan schrikt ze vaak.

Tantetil
      Mijn neefje heeft het ook eens gedaan en toen best wat uren blauwe lippen van gehad. 😂

Ik kietel de kinderen graag, zeker tijdens stoeien. Bij de jongens moet ik altijd opletten, die vinden het niet altijd leuk. Mini echter roept dan stop, ik vind het niet meer leuk. En daarna heel dramatisch, jij mag me nooit meer kietelen. Dus ik heel dramatisch, nooit meer?
      Grote glimlach, kun je me weer kietelen?

Onder het mom van geheel opvoedkundig verantwoord....

Kinderen hadden van die geeltjes op elkaar en mijn rus geplakt in de transportkosten van 'ik ben stom', 'ik stink', et cetera. Onderweg naar school kwamen we er ineens achter dat we die briefjes nog hadden. We hebben ze onder de ruitenwisser van een auto gedaan 🙈

Ik heb eens met een collega samen de indeling van de keukenkastjes veranderd op het werk. Zo grappig om te zien hoe iedereen de kast open doet en kijkt 😳huh? Waar zijn de koffie kopjes.
      En we hebben alle klokken van klas gewisseld, echt hilarisch!
      Plakbandjes onder de computer muizen geplakt, dan draaide dat balletje niet meer.
      Alle stoelen van de hele school achter elkaar in de gangen gezet.
      En een vet leuk gedicht gemaakt voor de bouwvakkers die bij ons de school aan het verbouwen waren.
      Deze collega werkt niet meer op de zelfde school maar we zijn met die fratsen wel beste vriendinnen geworden 😂🥰

Lovely83 we hebben ook zo ongelooflijk veel lol gehad😂 stiekem in de avond naar school en dan dit soort dingen doen. En dan de volgende dag net zo hard roepen als iedereen ‘ jeeeetje, die gene die dit heeft gedaan heeft echt tijd over…🙄😂