Trees Vulpen ik en mijn dekentje zijn โs avond echt goede maatjes. Ik was vanochtend om 4.45 wakker en mijn lijf deed pijn en was stijf van het liggen. Dus ik dacht ik moet in beweging en zat voor 6 uur vanochtend al op mijn frame ๐ซฃ. Toen was ik natuurlijk moe en viel ik in slaap. Normaal slaap ik โs ochtends niet.
Rietjesbeker Onesie. Hij schijnt vreselijk door, dus er moet wel een hemdje onder, maar voor een 3 euro Vinted aankoop hoor je mij niet klagen.
Trees Rietjesbeker zit lekker hรจ! Ik heb vandaag mijn flodder tuinbroek model hobbezak aan, maar zit zo relaxed.
CrazyCatLady Ik heb vandaag zo veel complimentjes gehad over mijn shirt dat ik hem ook maar even hier deel. (Die stip boven de u is gewoon een vlek, hij gaat nu in de was ๐ )
Trees Bob_Ross Thanx! Ik vind hem ook erg vrolijk. Hij is wel erg kort vind ik. Je moet er niet mee bukken ๐
Bob_Ross Trees Hmm kan ik me voorstellen. Maar wellicht met een broek legging eronder? En anders rechtop blijven staan. ๐
Trees Bob_Ross ik had er nu een zwarte panty legging onder en dat ging prima. Er kwam alleen gisteren een windvlaag voorbij en ik had in mijn ene hand een kruk en de andere een tas. Stond ik even mooi in mijn onderbroek voor het restaurant ๐. Het was gelukkig een hele degelijke zwarte strakke boxer.
Trees We hadden vanochtend een oudergesprek met de oudste op school, maar ik kreeg het vriendelijke verzoek om een ander shirt aan te trekken. Je zag namelijk mijn witte bh-top eronder zitten ๐ฑ๐คช
Vulpen Trees We hadden vanochtend een oudergesprek met de oudste op school, maar ik kreeg het vriendelijke verzoek om een ander shirt aan te trekken. Van de directie daar? ๐
Trees Vulpen haha nee van mijn oudste. Als het de directie was geweest, was ik waarschijnlijk topless gegaan. Stel je voor dat iemand een wit randje van de bh top van je moeder zou zien. Echt dan kun je je echt nooit meer op school vertonen ๐
Trees Huggybird oh nee, dan hebben we haar zojuist publiekelijk enorm voor schut gezet, want ik was mijn kruk vergeten en mijn man en ik liepen daarom gearmd het schoolplein over. Arm kind ๐คฃ