CrazyCatLady Normaal gesproken kleed ik me ook niet heel professioneel hoor 🙈
Ik vind dat ook niet echt nodig als je naar de psycholoog gaat. Ik heb mensen voorbij zien komen in joggingbroeken, regelrecht uit de sportschool, bouwvakkersoutfits, echt allerlei soorten uniformen, houten klompen, inimini rokjes met blote buik shirtjes, verfkleding enz.
Zoveel mensen komen tussendoor terwijl ze aan het werk zijn en ik verwacht echt niet dat ze zich omkleden. Sowieso vind ik dat mensen moeten aantrekken waar zij zich comfortabel in voelen. Ik vind dat tijdens de behandeling extra belangrijk. Ze kleden zich niet voor mij. Mijn enige grens was dat er iig iets van kleding aan is. Bij een onlinebehandeling lag ooit iemand op zijn bed in zijn boxershort met een peuk in de mond. Dat ging mij iets te ver (ik keek echt recht in zijn kruis, waar die aan lag te krabben 🫣).
Verder vind ik alles goed. Ze komen niet op audiëntie 😜. Het intereseert mij ook echt niet wat mensen aan hebben (niet op een negatieve manier, maar dat ik daar niet snel een oordeel over heb). Ik kan mij niet voorstellen dat andere psychologen verwachten dat je heel netjes gekleed bent als dat normaal ook niet je stijl is.