CrazyCatLady Ik voel me net een prinses onderweg naar mijn kinderfeestje, maar ik word er vrolijk van ๐คฃ๐คฃ
Trees Rietjesbeker jij in een prachtige zomerjurk. En ik zit buiten in een trui ๐ซฃ. Wel een blije trui. Pas gekocht via Vinted en ik de hoge hals is zo fijn voor als je het koud hebt.
Rietjesbeker Trees het is hier achter huis lekker zonnig en windstil, dan is een zomerjurk goed te doen ๐
Trees Rietjesbeker hier is het nu ook windstil en zonnig ๐ฌ. De rest loopt in korte broeken en t-shirts. Ik zit nog mijn trui onder een dekentje op de buitenbank haha. Ik heb het nu wel warmer. Heb net 2 uur liggen slapen buiten. Minder moe, is ook minder koud.
Vulpen Trees Minder moe, is ook minder koud. Ja bizar hรจ. 's Ochtends heb ik het nooit koud. En' s middags wel. 's Avonds niet want dan zit ik onder een dekentje ๐คฃ
Trees Vulpen ik en mijn dekentje zijn โs avond echt goede maatjes. Ik was vanochtend om 4.45 wakker en mijn lijf deed pijn en was stijf van het liggen. Dus ik dacht ik moet in beweging en zat voor 6 uur vanochtend al op mijn frame ๐ซฃ. Toen was ik natuurlijk moe en viel ik in slaap. Normaal slaap ik โs ochtends niet.
Rietjesbeker Onesie. Hij schijnt vreselijk door, dus er moet wel een hemdje onder, maar voor een 3 euro Vinted aankoop hoor je mij niet klagen.
Trees Rietjesbeker zit lekker hรจ! Ik heb vandaag mijn flodder tuinbroek model hobbezak aan, maar zit zo relaxed.
CrazyCatLady Ik heb vandaag zo veel complimentjes gehad over mijn shirt dat ik hem ook maar even hier deel. (Die stip boven de u is gewoon een vlek, hij gaat nu in de was ๐ )
Trees Bob_Ross Thanx! Ik vind hem ook erg vrolijk. Hij is wel erg kort vind ik. Je moet er niet mee bukken ๐
Bob_Ross Trees Hmm kan ik me voorstellen. Maar wellicht met een broek legging eronder? En anders rechtop blijven staan. ๐