[verwijderd] je hebt gelijk over de kop van dit artikel, is behoorlijk tendentieus. Ik spreek zelf niet over intelligentie in termen van dom of slim, maar eerder in termen van capaciteit en vermogen om bepaalde zaken te verwerken, begrijpen, overzien.

En ik geloof wel dat mensen die deze capaciteit niet of minder goed ontwikkeld hebben, eerder -foob zijn omdat ze de complexiteit van de wereld en de mens zelf niet kunnen vatten.

• [verwijderd]

Nescio dat denk ik ook wel, maar imo speelt op dit gebied (homofobie) veel meer mee dan enkel intelligentie. Ik vraag me af in hoeverre ze dat hebben meegenomen in het onderzoek.
    Ik blijf het een leeg artikel / onzinnig onderzoek vinden. Je hebt er niets aan behalve dat het je ego strijkt als je β€˜toevallig’ voor gelijke rechten bent.

• Nescio hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Dit trouwens 🀣

[verwijderd] het ego mag ook weleens gestreeld worden. Die lelijke roeptoeters die terug willen naar de jaren '50 krijgen sowieso teveel aandacht πŸ™ˆ

Jessie80 kan best, ik heb het nog niet gelezen. De titel intrigeerde mij wel.

• [verwijderd]

Jessie80 oh ik zag het plaatje voorbij komen op Facebook, vond hem wel humor. Verder niet veel aandacht aan besteed hoor..

5 dagen later

Heb er bij de directie op aangedrongen dat er voortaan een X moet worden opgenomen in de demografievraag over het geslacht bij enquetes onder het personeel.
        Is dat nodig? kreeg ik terug.
        Er zijn pas een paar tientallen reacties, maar toch al 1 X. Dus voor 1 iemand was het al nodig πŸ™‚

• [verwijderd]

Manque echt hè? Die reactie! Mijn organisatie wil geen regenboog vlag ophangen ondanks aandringen van een aantal lhbtiqa werknemers. Zijn bang voor de reacties.

Heb allerlei interviews zitten kijken , waarvan ik dacht, omg. Ik dacht serieus dat we verder waren als mensen en land. Maar helaas.. ik zit in een wereldje met veel mensen uit de LGBTQIA+ (hoop dat.ik het goed schrijf, het is echt.nietnuit je hoofd te leren deze letters πŸ™ˆ). Dus hier is het echt volledig geaccepteerd en normaal. Maar als.ik dan reacties hoor... Zoals de UEFA..

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Honkeytonk#311679 wijnaldum speelt zondag wel met een one love band!
            Maar Uefa is belachelijk bezig inderdaad. Ook enorm hypocriet na de eerdere tweets uit 2019:

een maand later
            • [verwijderd]

Sevenof9 roze maandag op de Tilburgse kermis is het grootste pride-event van Nederland wat niet in Amsterdam is πŸ˜‰
            Er komen ieder jaar zo'n 300.000 mensen op af vanuit vanuit heel Nederland en buurlanden, vandaar dat ik me afvroeg of die het dit jaar op een andere manier vieren omdat het evenement online wel door gaat.

[verwijderd] sowieso ben ik ΓΌberhaupt nooit bij een pride evenement geweest en ik heb een hekel aan kermis, is me veel te drukπŸ˜›